اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی مطرح کرد

افزایش ۳۲۴ درصدی فروش سوخت مرزنشینان در سال ۹۸/ کاهش ۹۱ درصدی کشفیات سوخت طی سه ماه گذشته

افزایش ۳۲۴ درصدی فروش سوخت مرزنشینان در سال ۹۸/ کاهش ۹۱ درصدی کشفیات سوخت طی سه ماه گذشته
مردانی گفت: سال گذشته در خراسان جنوبی فروش سوخت مرزنشینان نسبت به سال ۹۷، ۳۲۴ درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، قربانعلی مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان‌جنوبی بعد از ظهر امروز در نشست خبری، اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی وظیفه تامین فرآورده های نفتی، توزیع عادلانه سوخت در استان و نظارت بر توزیع عادلانه سوخت را بر عهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، ,
وی افزود: روزانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده نفتی در استان تامین می‌شود.
,
 
,
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی استانی پهناور است تامین سوخت برای استان کار سختی است.
,
 
,
مردانی عنوان کرد: فرآورده‌های نفتی مورد نیاز استان ما از شهرهای مختلفی تامین میشود که رفسنجان نزدیکترین شهر با ۷۰۰ کیلومتر و بندعباس دورترین شهر با ۱۵۰۰ کیلومتر فاصله است.
,
 
,
وی اظهار کرد: فرآورده های نفتی مورد نیاز استان به وسیله نفت کش به استان آورده می‌شود.
,
 
,
وجود 111جایگاه توزیع سوخت در خراسان‌جنوبی
, وجود 111جایگاه توزیع سوخت در خراسان‌جنوبی, وجود 111جایگاه توزیع سوخت در خراسان‌جنوبی,
 
,
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۱۱۱ جایگاه توزیع سوخت داریم که ۲۴ جایگاه سوخت گاز CNG است و مابقی جایگاه سوخت مایع است.
,
 
,
مردانی بیان کرد: در سطح استان حدود ۳۷۰ فروشندگی نفت سفید داریم.
,
 
,
وی از وجود ۹۰۰ مصرف کننده عمده سوخت در استان خبر داد و افزود: سوخت مورد نیاز این تعداد مصرف کننده باید تامین شود.
,
 
,
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی عنوان کرد: در بحث نظارت بر توزیع عادلانه فرآورده های نفتی باید به سمت استفاده از سامانه های به روز باشیم که در این راستا تا کنون ۸ سامانه طراحی و فعال است و دو سامانه دیگر نیز به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
,
 
,
مردانی گفت: سامانه ها استفاده های زیادی دارد که مهمترین آن جلوگیری از قاچاق سوخت است.
,
 
,
وی اظهار کرد: ۸ سامانه فعال شامل سامانه تجارت آسان، کنترل باک و سوخت در مرز که شامل عرضه سوخت از باک، فروش سوخت مرزنشینان و فروش از جایگاه توسط کارگذار ، سوخت نفتگاز، سامانه هوشمند توزیع بنزین، بهین یاب و ارتقای بستر جایگاه توزیع می‌شود.
,
 
,
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی عنوان کرد: نظارت بر توزیع عالانه فرآورده های نفتی در استان بحث مهمی است که در این راستا گشت های مشترکی در استان انجام میشود که شاهد هیچ گونه مشکلی نباشیم.
,
 
,
مردانی گفت: موضوع آموزش نیز اهمیت زیادی دارد که در این راستا سال گذشته ۵ هزار و ۷۷۵ نفر ساعت آموزش برای همکاران در زمینه های مختلف برگزار شده است.
,
 
,
وی از برگزاری یک هزار و ۷۷۹ نفر ساعت آموزش طی سه ماه ابتدای سال خبر داد و افزود: در شرایط کرونایی تمامی دوره های آموزشی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده و می‌شود.
,
 
,
کاهش ۳ درصدی مصرف سوخت طی سه ماه گذشته
, کاهش ۳ درصدی مصرف سوخت طی سه ماه گذشته, کاهش ۳ درصدی مصرف سوخت طی سه ماه گذشته,
 
,
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی میزان مصرف فرآورده های نفتی سه ماه ابتدای سال قبل و سال جاری را مقایسه کرد و گفت: در سه ماهه ابتدای سال جاری نسبت به سال گذشته میزان استفاده از بنزین سوپر ۸۴ درصد کاهش داشته است.
,
 
,
وی ادامه داد: در این مدت شاهد کاهش ۳۲ درصدی مصرف بنزین معمولی، کاهش ۲۲ درصدی نفت سفید، کاهش ۱۸ درصدی نفتگاز نیروگاهی، کاهش ۶۳ درصدی نفت کوره، کاهش ۳۲ درصدی سوخت ایرلاین ها و افزایش ۱۴۴ درصدی نفتگاز غیرنیروگاهی بودیم.
,
 
,
مردانی اظهار کرد: در مجموع طی سه ماه ابتدای سال جاری نسبت به سه ماهه اول سال گذشته شاهد کاهش ۳ درصدی مصرف در انواع فرآورده های نفتی در استان بودیم.
,
 
,
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی در مورد استفاده از سوخت CNG در کشور و استان، عنوان کرد: قبل از سهمیه بندی بنزین، روزانه در سطح کشور ۲۰ میلیون متر مکعب سوخت CNGمصرف می‌شد که سهم خراسان جنوبی از این میزان ۱۴۰ هزار مترمکعب بوده است.
,
 
,
وی ادامه داد: بعد از سهمیه بندی بزنین استفاده مردم از سوخت CNG در سطح کشور به روزانه ۲۴ میلیون متر مکعب افزایش یافت که سهم خراسان جنوبی ۱۴۷ هزار متر مکعب بود.
,
 
,
تشریح جزئیات سوخت مرزنشینان
, تشریح جزئیات سوخت مرزنشینان, تشریح جزئیات سوخت مرزنشینان,
 
,
مردانی در مورد سوخت مرزنشینان، بیان کرد: فروش سوخت در مرز ماهیرود به سه روش جایگاه های مرزی، کنترل باک و فروش مرزنشینان انجام می‌شود.
,
 
,
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی به واریز سود حاصل از فروش سوخت به حساب مرزنشینان اشاره کرد و گفت: روزانه ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت در کشور برای مرزنشینان در نظر گرفته می‌شود.
,
 
,
وی افزود: ۲۰ درصد حاصل از صادرات سوخت به سازمان هدفمندی یارانه‌ها جهت واریز به حساب مرزنشینان داده می‌شود.
,
 
,
مردانی تصریح کرد: ۸۰ درصد از ۲۰ درصد سود به حساب مرزنشینان وایز شده و ۲۰ درصد دیگر برای پیشبرد طرح های زیرساخت و اشتغال پایدار در مناطق مرزی در نظر گرفته می‌شود.
,
 
,
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: سال گذشته در خراسان‌جنوبی فروش سوخت مرزنشینان نسبت به سال ۹۷، ۳۲۴ درصد افزایش داشته است.
,
 
,
وی از افزایش مهاجرت معکوس مردم مناطق مرزی استان به مرز طی سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: سهمیه برای دریافت سود حاصل از فروش سوخت مرزنشینی بر اساس خانوار مرزنشین در هر استان است.
,
 
,
مردانی گفت: در سه ماهه اول امسال در مقایسه با سال گذشته ۳۳ درصد کاهش عرضه سوخت از جایگاه و ۷۹ درصد کاهش در بحث کنترل باک در مرز را داشته ایم.
,
 
,
شهرستان‌های درمیان و زیرکوه جایگاه سوخت CNG ندارد
, شهرستان‌های درمیان و زیرکوه جایگاه سوخت CNG ندارد, شهرستان‌های درمیان و زیرکوه جایگاه سوخت CNG ندارد,
 
,
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: در شهرستانهای درمیان و زیرکوه جایگاه سوخت CNG نداریم که نیاز است در این دو شهرستان نیز برای راه اندازی جایگاه CNG اقدام شود.
,
 
,
وی از دوگانه سوز کردن رایگاه خودرو های وانت بار و تاکسی های عمومی در کشور و استان خبر داد و عنوان کرد: رانندگان متقاضی میتوانند برای دوگانه سوز کردن خودروی خود به صورت رایگان به آدرسwww.gcr.niopdc.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.
,
 
,
مردانی خاطرنشان کرد: محدودیت زمانی برای ثبتنام وجود ندارد و تا کنون کمتر از یک هزار نفر در استان در این سامانه ثبت‌نام کردند.
,
 
,
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی در مورد کشفیات سوخت در استان، عنوان کرد: طی سه ماه ابتدای سال جاری در مقایسه با سال گذشته ۹۱ درصد کاهش کشفیات داشتیم که این عدد برای سال ۹۸ در مقایسه با ۹۷ کاهش ۲۵ درصدی داشته است.
,
 
,
وی تصریح کرد: تا کنون در استان گزارشی مبنی بر سرقت کارت سوخت یا فرآورده نفتی در جایگاه های توزیع گزارش نشده و اگر در این خصوص موردی مشاهده شود به مراجع قضایی اطلاع داده و برخورد صورت می‌گیرد.
,
 
,
مردانی از فعالیت کمیته سلامت در شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی استان خبر داد و افزود: تمامی پروتکل های بهداشتی توسط همکاران ما در جایگاه های توزیع رعایت میشود و از مردم نیز درخواست رعایت پروتکل ها و همکاری با جایگاه داران را داریم ضمن اینکه امکان پرداخت الکترونیکی هزینه سوخت در تمامی جایگاه‌ها فراهم شده است.
,
 
,
تعریف سه پروژه برای دسترسی راحت مردم به سوخت
, تعریف سه پروژه برای دسترسی راحت مردم به سوخت, تعریف سه پروژه برای دسترسی راحت مردم به سوخت,
 
,
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: برای دسترسی راحت مردم به سوخت سه پروژه کشوری تعریف شده که در صورت اجرا تاثیرهای خوبی خواهد داشت.
,
 
,
وی افزود: توزیع الکترونیکی نفتگاز، نفت سفید و گاز مایع سه پروژه ای است که آغاز شده و تا کنون پیشرفت های خوبی داشته است.
,
 
,
مردانی در مورد سهمیه سوخت خودروهای عمومی گفت: این خودرو ها توسط شهرداری شناسایی و بر اساس کارکِرد سوخت به آنها تعلق می‌گیرد.
,
 
,
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سقف ذخیره سازی در کارت های سوخت ۹ ماه در نظر گرفته شده است.
,
 
,
وی به فروش سهمیه سوخت در استان اشاره کرد و گفت: در طبس ۳۹ مورد، فردوس ۹۸ مورد، قاین ۹۶ مورد و نهبندان ۲۷ مورد سهمیه فروش شناسایی شده که به مراجع قضایی جهت رسیدگی منعکس شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه