اخبار داغ

فرماندار بویراحمد خبر داد

ادامه تلاش ها برای مهار آتش در جنگل ها و مراتع دمچنار بویراحمد

ادامه تلاش ها برای مهار آتش در جنگل ها و مراتع دمچنار بویراحمد
شاهرخ کناری ضمن تشکر ویژه از نیروهای بسیج و سپاه فتح از ادامه تلاش ها برای مهار آتش سوزی در منطقه دمچنار شهرستان بویراحمد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار شهرستان بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی در شهرستان بویراحمد گفت: آتش سوزی منطقه دمچنار در وسعت گسترده ای بوده هرچند در شب گذشته  حدود سا عت 3 بامداد مهار شده است، اما به دلیل فاصله زیاد برای پیاده روی نقطه ای دیگر در ساعت 8 صبح دچار حریق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

شاهرخ کناری با تشکر ویژه از بسیج و سپاه فتح گفت: حدود80 نفر از پایگاه های بسیج و سپاه، تمامی ادارات و آتش نشانی یاسوج، سرآبتاوه و گوشه با امکانات خودشان و همچنین مدیر کل منابع طبیعی بسیج شدند، اما به دلیل باد شدید و تراکم زیاد مرتع و بارندگی باید حتما در برخی نقاط از دمنده استفاده شود.

,


وی اظهار کرد:  هر چند در محور موگر ساران و از سمت روستای علی کرمی آتش سوزی مهار شده است، اما دامنه آین آتش سوزی ها به سمت گردوه هدایت شده است، که امید داریم آتش سوزی در این نقطه  مهار شود.

کناری افزود: امکانات و تجهیزات به تعداد وجود دارد، اما سوخت دمنده ها بعد از دو ساعت فعالیت تمام می شود، از طرفی نیروی بسیج، مردمی، انتظامی، خدمات رسان، شرکت ها و حتی کارمندان اداری شرکت نفت برای اولین بار مانند امور مالی و جهاد کشاورزی  و همه پای کار هستند، هرچند دهیاران، شوراها، منابع طبیعی استان و شهرستان  در 4 جبهه تیم دو الی سه نفره در ساران، موگر و علی کرمی و گردوه  به سمت آتش هجوم بردند، و امید داریم با اعزام نیروهای تازه نفس و نیروهای مردمی آتش در منطقه گردوه هم مهار شود.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه