اخبار داغ

استاندار تهران مطرح کرد

کارت قرمز به ۱۰ مرکز تجاری در تهران

کارت قرمز به ۱۰ مرکز تجاری در تهران
محسنی بندپی، استاندار تهران گفت: دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی لیست مراکز تجاری که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند ارائه داده است که به ۱۰ مرکز امروز برای آخرین بار تذکر داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صدا و سیما، محسن بندپی در حاشیه بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به افزایش آمار نگران کننده کرونا در تهران، گفت: امروز به ۱۰ مرکز تجمع و مراجعه مردم که رعایت فاصله گذاری اجتماعی نمی‌شود برای آخرین بار تذکر داده شد و در صورت رعایت نکردن، نسبت به پلمپ این مراکز اقدام خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
استاندار تهران مجتمع‌های تجاری را از مهم‌ترین مراکزی دانست که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند.
,
 
,
وی افزود: دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی لیست این مراکز را به ما ارائه داده اند که در صورت تداوم پلمپ خواهند شد.
,
 
,
بندپی در ادامه گفت: متاسفانه در ده روز گذشته بستری شدگان در بخش‌های عادی و ویژه به شکل چشمگیری روند صعودی داشته است که چاره‌ای جز افزایش نظارت‌ها بر بازگشایی‌ها نداریم.
,
 
,
اولویت شورای شهر تهران ساماندهی حمل و نقل عمومی
,
استاندار تهران با اعلام اینکه حمل ونقل عمومی یکی از کانون‌های انتشار بیماری کرونا است، گفت: ضعف این ناوگان مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده بنابراین خواهش ما از عزیزان شورای شهر این است که نسبت به ساماندهی طرح ترافیک و ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام کنند.
,
 
,
وی تنها راه شکست کرونا را رعایت شیوه نامه بهداشتی دانست و گفت: از مردم درخواست داریم که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به عنوان امر بازدارنده از بیماری کرونا ما را در شکست این ویروس یاری دهند.
,
 
,
بندپی با تاکید براینکه در ستاد کرونا تصمیم گرفته شده که تمامی تالارها چه برای مراسم عزا و چه عروسی تعطیل شود، گفت: علاوه بر این اماکن، در هیج مسجدی مراسم تحریم برگزار نخواهد شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه