اخبار داغ

کمک مومنانه 5 میلیاردی برای لبیک به رهبری؛

50هزار مرغ بین نیازمندان استان یزد توزیع می شود

50هزار مرغ بین نیازمندان استان یزد توزیع می شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان یزد گفت: در رزمایش همدلی، احسان و کمک مومنانه ستاد اجرای فرمان امام(ره) 38هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در حال توزیع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبرمحمدپناه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر ادامه کمک مومنانه در این شرایط سخت معیشتی اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان یزد بنا به رسالت خود برای کمک به مردم مناطق محروم و همزمان با سراسر کشور با برگزاری رزمایش همدلی، احسان و کمک مومنانه 13 هزار بسته کمک معیشتی را در مرحله اول بین نیازمندان استان اهدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

, ,

وی با بیان اینکه جمع ارزش ریالی رزمایش اول مبلغ 4 میلیارد و 200میلیون تومان بود افزود: با توجه به ادامه گسترش ویروس کرونا و متضر شدن بسیاری از صنوف مقرر شد مرحله دوم این رزمایش در مناطق حاشیه ای شهر یزد و کم برخوردار اجرا شود.

,

محمدپناه تصریح کرد: مرحله دوم رزمایش همدلی، احسان و کمک مومنانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان یزد تا دوم مرداد ماه ادامه دارد که قرار است 25 هزار بسته پروتئینی حاوی 50 هزار مرغ با همراهی و همت گروه های جهادی، خیریه و مراکز نیکوکاری توزیع شود که ارزش ریالی این مرحله به 1 میلیارد تومان می رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه