اخبار داغ

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت وگو با دانا؛

آمار «دور دور» در ایام کرونا کم شده است/ افزایش‌ سفرهای پنهان در تهران

آمار «دور دور» در ایام کرونا کم شده است/ افزایش‌ سفرهای پنهان در تهران
رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اجرای نامناسب زمان طرح ترافیک و بازگشایی مراکزتجاری و ... موجب شده تا سفرهای پنهان مردم افزایش پیدا کند.
[

سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار کرد: سازمان ترافیک ۲۰ میلیون سفر را به طور روزانه در تهران ثبت کرده است و این نشان می دهد که تردد در شهر تهران به دلایلی که محدودیتهای کرونایی برداشته شده است افزایش پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی ادامه داد: اجرای نامناسب زمان طرح ترافیک و بازگشایی مراکزتجاری و اداری موجب شده تا سفرهای پنهان مردم افزایش پیدا کند.

,
,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با مقایسه حجم ترافیک پایتخت در سه ماهه نخست امسال به نسبت سال گذشته، عنوان کرد: پیک سفرها و زمان اجرای ترافیک در سه ماهه امسال به نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و این حضور بیشتر نیروهای راهور را می طلبد.

,


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ابراز کرد: وقتی مراکز تجاری و اداری‌ها باز شود و تقاضای سفر افزایش پیدا کند. این پدیده موجب افزایش تخلفات مردم در ایام شیوع کرونا در تهران خواهد بود.

,
,


سردار حمیدی با بیان اینکه میزان «دور دور» کردن‌ها در شهر تهران کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: این نوع از رفتارها به نسبت ایام پیش از شیوع کرونا کاهش یافته و نشان می دهد سلامت برای جوانان مهم است.

,
,


وی در بخش دیگری از این گفت وگو، از افزایش سطح ترافیک تهران در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت: به طور قطع، تهران از مهرماه با بازگشایی مراکز آموزشی و اصناف مرتبط با آن، با ترافیک سرسام آوری روبرو خواهد بود و نیاز است مسئولان مسائل پیش روی تهران را حل و فصل کنند.

,
,


سردار حمیدی همچنین وارونگی هوا را یکی دیگر از مشکلات تهران دانست و تصریح کرد: اگر مسئولان می‌خواهند کاری برای تهران انجام دهند برای این زمان از سال کاری کنند چرا که وارونگی هوا جدی می شود. باید موضوعات محیط زیستی و مشکلات شهری را از امروز پیگیری کنیم و پلیس وظیفه خود را به طور جدی در معاینه‌های فنی به درستی اجرا می کند و در دقایق پایانی به فکر معضلات کلانشهر تهران نیفتند.

,
,


انتهای پیام/ا
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه