اخبار داغ

عباسی: برگزاری دوره‌های مجازی بهترین تصمیم بود/ آموزش آنلاین باعث پیشرفت قایقرانی می‌شود

عباسی: برگزاری دوره‌های مجازی بهترین تصمیم بود/ آموزش آنلاین باعث پیشرفت قایقرانی می‌شود
مدرس دوره های آموزش مجازی فدراسیون قایقرانی گفت: تصمیم برگزاری کلاس های آنلاین بهترین تصمیمی بود که فدراسیون قایقرانی در شرایط فعلی می توانست بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، سولماز عباسی درباره دوره های آموزش مجازی فدراسیون قایقرانی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود یکی بهترین کارها تشکیل کلاس های مجازی بود. شرایط به شکلی بود که به هر حال هم ورزشکاران و هم مربیان به دلیل دور بودن از تمرین یک مقدار دچار یکنواختی و انفعال شده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: اما بهتر است در این شرایط به جای اینکه دست روی دست بگذاریم ببینیم چه کاری می توانیم انجام دهیم که بتواند هم روی شرایط روحی همه تاثیر مثبت بگذارد و هم در کل مفید واقع شود.

,

عباسی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری دوره‌های آنلاین در این شرایط گفت: تصمیمی که فدراسیون برای برگزاری دوره‌های مجازی گرفت به نظر من بهترین تصمیمی بود که می‌شد گرفت. به خاطر اینکه هم بار دانش و علم ورزشکاران، مربیان و داوران را افزایش می‌دهد و در واقع همه را ناخودآگاه به فضای تمرینی می‌کشاند و ذهن آن ها را با تمرین و ورزش درگیر می‌کند.

,

وی با اشاره به اینکه دوره ها به صورت اختصاصی برای رشته های گوناگون قایقرانی و فیلدهای مختلف برگزار می شود، گفت: همه رشته های قایقرانی در این دوره ها درگیر هستند و این باعث می شود همه در این فضا قرار بگیرند و دانش خود را افزایش دهند تا پس از خروج از این بحران بتوانیم با علم و دانسته های بهتر به کار خود ادامه دهیم.

,

مربی تیم ملی روئینگ همچنین بیان کرد: خود من هم علاوه بر اینکه در چندین دوره به عنوان مدرس حضور دارم، سعی می کنم از دانش دیگر همکاران و اساتید خصوصا در بخش کلاس های علوم ورزشی و علم تمرین دانشم را به روز کنم تا بتوانم در آموزش ورزشکارانم رویکرد بهتری داشته باشم.

,

عباسی در پایان گفت: امیدوارم پس از موفق گذراندن دوره های فعلی که به روزرسانی دانش و علم مربیان و داوران و دانش افزایی است، دیگر دوره های آموزشی فدراسیون هم به صورت آنلاین دنبال شود و به طور مداوم دانش همه ما به روز باشد و نهایتا در نتیجه آن، موفقیت های بهتری برای همه ورزشکاران در میادین پیش رو رقم بخورد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه