اخبار داغ

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در گرگان:

مهمترین راه حفظ محیط زیست، اجتماعی کردن آن است/ ظرفیت بالای بسیج، ما را پای تفاهم نامه آورد

مهمترین راه حفظ محیط زیست، اجتماعی کردن آن است/ ظرفیت بالای بسیج، ما را پای تفاهم نامه آورد
جمشید محبت خانی گفت: ظرفیت نیروهای ارزشی بسیج در حوادث طبیعی و پیشگیری از حریق در چنگل ها بسیار بالاست لذا انعقاد تفاهم نامه همکاری با سپاه نینوا برای ما ارزشمند و با برکت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما ؛ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست کشور صبح امروز 24 تیرماه در گرگان اظهار کرد: وجود 141 شهید محیط بان در سراسر کشور نشان از جان نثاری و از خودگذشتگی این عزیزان دارد و آرزوی شفای 277 جانباز محیط بان را از خداوند متعال خواستارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

محبت خانی ادامه داد: در سال 93 مقام معظم رهبری امام خامنه ای فرمایشاتی را در خصوص محیط زیست داشتند که من چندین بار فیلم آن را تماشا و بارها نیز متن آن را مطالعه کردم ، ایشان خیلی زیبا و راهبردی در خصوص مسائل محیط زیست نظر دادند.

,

وی بیان کرد : باید نگاه ما به محیط زیست امانت گونه باشد نه ارثی و بکوشیم که از این امانت حراست کنیم چون نسل آینده در مورد ما قضاوت خواهد کرد .

,

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در ادامه خاطرنشان کرد : بهترین ، تاثیرگذارترین و مهمترین راه در حفظ محیط زیست اجتماعی کردن آن است ، نگاه ما شعار 80 میلیون محیط بان است یعنی همه مردم باید برای صیانت از محیط زیست به میدان بیایند.

,

محبت خانی با اشاره به نقش بسیج در حوادث طبیعی گفت : امسال 7 عزیز را در حفظ و حراست از محیط زیست از دست دادیم که از همیاران و دلسوزان این حوزه بودند و اولین شهید ما یکی از کارکنان سپاه کرمانشاه بود .

,

وی با اشاره به اینکه قبلا در ناجا کار می کرد ، خاطرنشان ساخت : همان موقع هم هر کجا از نیروی بسیج استفاده می کردیم موفق بودیم و بارها در جلسات استانی گفتم که فرماندهان استانی حفاظت از محیط زیست به سمت بسیج بروند و از این ظرفیت ارزشی تاثیرگذار استفاده کنند .

,

محبت خانی افزود : با تکیه بر 3500 محیط بان که هر کدام 12 هزار هکتار را پوشش می دهند به خیلی از مشکلات حوزه محیط زیست نمی توانیم برسیم ، ضمن اینکه 51 درصد کارکنان محیط زیست هم محیط بان هستند لذا تفاهم نامه ما با سپاه نینوا ارزشمند است و باعث برکت خواهد شد و باید به سایر استانها تعمیم داده شود .

,

فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست کشور بیان داشت : تیرماه و مرداد ماه موعد فراوانی آتش وسوزی ها در جنگل های شمال است لذا امروز برای بازدید به استان گلستان آمدیم به همراه رسانه ملی و وضعیت استان نیز بسیار خوب است .

,

محبت خانی در پایان از دکتر کنعانی مدیر کل محیط زیست استان گلستان تشکر کرد و گفت : ایشان یکی از موفق ترین و پای کار ترین و با انگیزه ترین مدیران محیط زیست است و مردم استان نیز قدر او را می دانند.

,

محیط زیست جزو سرمایه هایی است که باید به چشم امانت به آن نگاه کنیم

, محیط زیست جزو سرمایه هایی است که باید به چشم امانت به آن نگاه کنیم,

سردار علی ملک شاهکوهی؛ فرمانده سپاه نینوا در این مراسم اظهار کرد: این برای اولین است که چنین توافقی در استان رخ می دهد و اصل این تفاهم نامه بر اساس حفاظت و صیانت از محیط زیست و جلوگیری از آتش سوزی جنگل هاست.

,

, ,

وی افزود: این تفاهم نامه بین سپاه نینوا و محیط زیست برای تمامی رخداد هاست و ظرفیت سپاه و بسیج در کنار محیط زیست خواهد بود و اگر همه ما خود را در برابر آتش سوزی های مراتع و جنگل ها مسئول ندانیم سرمایه آیندگان ما از بین خواهد رفت.

,

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: محیط زیست جزو سرمایه هایی است که باید به چشم امانت به آن نگاه کنیم و حفاظت و حراست از آن اصلی ایست که به عهده همه ماست.

,

سردار ملک اذعان داشت: به دنبال این هستیم با دستگاه های دیگر همچون منابع طبیعی، آب منطقه ای و جهادکشاورزی چنین تفاهم نامه ای امضا کنیم .

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه