اخبار داغ

موسوی: امیدواریم مسابقات تنیس فیوچرز را دوباره برگزار کنیم

موسوی: امیدواریم مسابقات تنیس فیوچرز را دوباره برگزار کنیم
رئیس کمیته مسابقات تنیس گفت: در نظر داریم مسابقات مسترز (با حضور ۸ نفر برتر رنکینگ کشور) را در پایان سال برگزار کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس کشور،  امیر حسین موسوی رئیس کمیته مسابقات اظهار کرد: بسیار خوشحالم که با تیمی قوی فعالیتم را در کمیته مسابقات آغاز کردم و امیدوارم با برنامه ریزی منظم شرایط را برای برگزاری مسابقات ایده آل و مطلوب فراهم کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: یکی از اصل های مهم در کمیته مسابقات بحث رنکینگ بازیکنان است که مطمئنم با الگوبرداری از روش های فدراسیون جهانی می توانیم امتیاز دهی بازیکنان را بی نقص و بلافاصله پس از پایان مسابقات به صورت آنلاین در اختیار آنها قرار دهیم.

,

موسوی با ابراز امیدواری از برگزاری مجدد رقابت های بین المللی فیوچرز افزود:  ما امیدواریم با حمایت های فدراسیون، برنامه ریزی کمیته مسابقات و استفاده از پتانسیل های هر یک از اعضاء و حامیان مالی بار دیگر مسابقات بین المللی فیوچرز را میزبانی کنیم که این طرح نیز در دستور کار این کمیته قراردارد و  با توجه به شرایط موجود در اولین فرصت برنامه ریزی ها انجام می شود .

,

وی تصریح کرد: توجه به اینکه مسابقات لیگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و  یکی از زمینه های درآمدزایی برای بازیکنان نیز محسوب می شود به همین دلیل ما تمام توانمان را برای برگزاری این رقابت ها به کار خواهیم گرفت تا با برگزاری این رویداد انگیزه به بازیکنان برگردد. همچنین تهیه یک تقویم مسابقات به شکل استاندارد در ابتدای هر سال و تعیین زمان دقیق هر مسابقه با توجه به شرایط موجود میزبانی در دستور کار کمیته قرار دارد و در نظر داریم مسابقات مسترز (با حضور ۸ نفر برتر رنکینگ کشور)  را در پایان سال برگزار کنیم.

,

انتهای پیام  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه