اخبار داغ

برنامه های ستاره المپیکی کاراته تا توکیو/ عسگری به مراکش می رود؟

برنامه های ستاره المپیکی کاراته تا توکیو/ عسگری به مراکش می رود؟
المپین توکیوی ایران برای حضور در مسابقات مراکش برنامه ریزی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاراته یکی از نخستین رویدادهای ورزشی بود که از کرونا آسیب دید. مسابقات لیگ جهانی کاراته وان قرار بود اواخر سال گذشته در مراکش برگزار شود اما به دلیل شیوع بحران کرونا این مسابقات کنسل شد تا فدراسیون جهانی با جمع بندی امتیازات ادوار قبلی این مسابقات، سهمیه‌های المپیک را مشخص کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
کاراته ایران با دو سهمیه در بخش مردان و ۲ سهمیه در بخش زنان وضعیت مطلوبی دارد و با توجه به شرایط موجود یکی از پرامیدترین رشته‌ها برای کسب مدال در توکیو ۲۰۲۰ است.
,
بهمن عسگری نخستین کاراته کای ایران بود که سهمیه خود را قطعی کرد و با توجه به قرار گرفتن در رنک یک دنیا یکی از امیدهای اصلی طلای المپیک به شمار می رود.
,
عسگری بواسطه عدم صدور مجوز تمرینات رشته‌های رزمی، مدتهاست تمرینات خود را به شکل انفرادی در زادگاهش قزوین دنبال می‌کند. او حالا برای مبارزه و مسابقات دلتنگ است و برای حضور روی تاتامی لحظه شماری می‌کند.
,
 
,
عسگری درباره برنامه های خود تا زمان برگزاری المپیک گفت: اولین مسابقه ما ۱۰ ماه دیگر در مراکش است که سایر بچه ها باید برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنند. من هم دوست دارم در این مسابقات شرکت کنم چرا که آخرین مسابقه ما اسفند سال گذشته بود و مدت زمان زیادی است که از مسابقات دور بوده ام. البته باید ببینیم‌ نظر سرمربی تیم چیست و آیا اجازه این موضوع را خواهد داد با خیر. امیدوارم با حضورم در مسابقات مراکش موافقت کنند تا خودم را محک بزنم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه