اخبار داغ

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه خبر داد؛

کاهش ۶۰ درصدی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در تربت حیدریه

کاهش ۶۰ درصدی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در تربت حیدریه
محسن قندهاری گفت: شیوع ویروس کرونا، سفرهای روزانه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تربت حیدریه را به میزان ۶۰ درصد کاهش داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن قندهاری، سرپرست سازمان حمل و نقل شهردا ی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه به میزان ۶۰ درصد، استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را کاهش داده و این موضوع، کاهش درآمد ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی را در برداشته‌ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: برای جبران خسارت رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی مکاتباتی برای دریافت تسهیلات ارزان صورت گرفته، اما تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

,

قندهاری به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، رعایت دستورالعملهای بهداشتی، ضدعفونی خودروهای عمومی واستفاده از ماسک در زمان سفرهای درون شهری اشاره کرد و افزود: تاکنون حدود 4400 ماسک بین رانندگان در حوزه حمل و نقل و در سه مرحله توزیع شده‌است.

,

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه خاطر نشان کرد: ضدعفونی متناوب تاکسی‌ها و اتوبوس‌های واحد شهری بصورت روزانه و قبل از هر سرویس، ضدعفونی ساختمان اداری و مرکز معاینه فنی بصورت روزانه، ضدعفونی خودروهایی که به مرکز معاینه فنی جهت اخذ معاینه فنی مراجعه می‌کنند، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی، انجام متناوب تب‌ سنجی رانندگان حوزه درون شهری، تهیه و نصب بروشور مربوط به پیشگیری از ویروس کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی و ممانعت از سوار شدن مسافران فاقد ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی، از دیگر اقدامات این سازمان است.

,

قندهاری گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از ‌تبادل اسکناس تاکنون صد دستگاه خودرو اقدام به نصب نرم‌افزار موبایلی (تاپ) کرده و در خصوص مزایای استفاده از این نرم‌افزار به مسافران نیز اطلاع‌رسانی شده است، اما متاسفانه بخش کثیری از مردم هنوز به شیوه‌های نقدی اقدام به پرداخت کرایه می‌کنند و این ما را در انجام دستورالعمل‌های بهداشتی با چالش مواجه کرده است.

,

وی از شهروندان خواست تا نسبت به نسب نسخه موبایلی نرم‌افزار یاد شده از طریق لینگ https://top.ir اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه