اخبار داغ

آبادانی ها از حق خود نمی گذرند؛

غرامت فدراسیون فوتبال به صنعت نفت؛ شاید وقتی دیگر!

غرامت فدراسیون فوتبال به صنعت نفت؛ شاید وقتی دیگر!
فدراسیون فوتبال هنوز غرامت باشگاه صنعت نفت آبادان بابت ماجرای اسکوچیچ نپرداخته و آبادانی ها به جد دنبال وصول آن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجرای حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال یک تصمیم عجیب و ناگهانی بود که کمتر کسی انتظار آن را داشت. سرمربی کروات در فصل جاری روی نیمکت صنعت نفت آبادان می نشست و در نیم فصل نخست با این تیم نتایج خوبی گرفته بود اما در بحران عجیبی که فدراسیون بعد از جدایی مارک ویلموتس بلژیکی گیر افتاده بود، ناگهان شبانه به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این در حالی بود که مدتها بحث استفاده از مربی ایرانی در تیم ملی مطرح شده بود و حتی دو گزینه نهایی معرفی شده بودند؛ علی دایی و امیر قلعه نویی. با این حال فدراسیون فوتبال در یک تصمیم ناگهانی اسکوچیچ را استخدام کرد. در حالیکه اسکوچی با آبادانی ها تا پایان فصل قرارداد داشت.

,

در همان مقطع فدراسیون فوتبال پس از مذاکرات با مسئولین بدنه وزارت نفت رضایت آنها را جلب کرد و تاکید نمود برای مدت باقی مانده قرارداد مربی کروات با نفتی ها به این باشگاه غرامت خواهد داد. وعده ای که البته تا به امروز عملی نشده و آبادانی ها کماکان منتظرند بابت واگذاری سرمربی خود به تیم ملی، غرامت بگیرند.

,

از موعد وعده فدراسیون فوتبال مدتهاست گذشته و آنها هنوز غرامت به نفتی ها نپرداخته اند و ظاهرا قرار هم نیست بپردازند! گفته می‌شود مسؤولان فدراسیون فوتبال از طریق برخی لابی‌ها دنبال فرصت گرفتن از باشگاه صنعت نفت آبادان برای پرداخت طلب دراگان اسکوچیچ هستند

,

در این رابطه حسن نصرآزادانی رئیس هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: من از این موضوع بی خبر هستم، اما ترجیح می‌دهم تا بحثی قطعی نشده درباره آن اظهارنظر نکنم.

,

وی درباره واکنش باشگاه صنعت نفت در صورت قطعی شدن این موضوع گفت: اجازه بدهید ابتدا بحثی نهایی شود و سپس در مورد آن صحبت کنیم. البته باشگاه صنعت نفت حقوقی دارد که به هیچ وجه از آن نمی‌گذرد. باید به این سؤال این گونه جواب بدهم که مدیران صنعت نفت همچنان روی مواضع خود نسبت به دریافت غرامت از اسکوچیچ اصرار دارند و اجازه نداریم از حقوق باشگاه بگذریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه