اخبار داغ

مدیرکل تأمین اجتماعی کرمانشاه:

۲۰ هزار کارگر ساختمانی در کرمانشاه تحت پوشش بیمه هستند

۲۰ هزار کارگر ساختمانی در کرمانشاه تحت پوشش بیمه هستند
حمیدرضا قاسمی گفت: ۲۰ هزار کارگر ساختمانی در کرمانشاه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حمیدرضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار ۱۴۸ هزار بیمه شده اجباری، ۲۵ هزار و ششصد و سی و چهار بیمه شده حرف و مشاغل آزاد، ۳۱ هزار بیمه شده راننده، ۱۰ هزار و سیصد وبیست و دو بیمه شده اختیاری در استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی شمار کارگران ساختمانی بیمه شده را ۲۰ هزار و ششصد و سی و چهار  نفر اعلام و عنوان کرد: ۳ هزار و هفتصد و چهل و هفت نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری و ۹ هزار و پانصد و هفتاد و یک نفر شامل سایر پوشش‌های بیمه‌ای قرار دارند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تعداد کل بیمه شدگان اصلی تأمین اجتماعی استان به ۲۴۸ هزار و هشصد و سی و نه نفر می‌رسد.

قاسمی تعداد بیمه شده تبعی تحت پوشش تأمین اجتماعی را ۳۹۹ هزار و نهصد و هشتاد و هفت نفر و تعداد مستمری‌بگیران را ۱۲۴ هزار و شصت و شش نفر اعلام و بیان کرد: همچنین جمع کل افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی به ۷۷۲ هزار و هشصد و نود و دو نفر می‌رسد.

وی افزود: ۳ هزار و هفتصد و چهل و هفت نفر تحت پوشش بیمه بیکاری، ۶۵۳ نفر بیمه خادمین مسجد، ۸ هزار نفر با سایر پوشش‌های بیمه‌ای، یک هزار و ۷۶۶ نفر تحت بیمه توافقی، ۲۰ هزار و ششصد و سی و چهار نفر تحت پوشش بیمه کارگران ساختمانی، ۶ هزار و ششصد و پنجاه و هشت نفر تحت پوشش بیمه بافندگان، ۳۱ هزار نفر تحت پوشش بیمه رانندگان، ۲۵ هزار و ششصد و سی و چهار نفر تحت پوشش بیمه مشاغل آزاد و ۱۰ هزار و سیصد و بیست و دو نفر تحت پوشش بیمه اختیاری هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه دو گروه اصلی بیمه شدگان را شامل ۱۴۷ هزار و نهصد و چهل و شش نفر بیمه شده اجباری و ۱۰۰ هزار و نهصد و شصد و دو نفر را تحت پوشش بیمه غیراجباری اعلام کرد.

قاسمی گفت: تاکنون ۳۳۸ نفر از شاغلان بخش کشاورزی این استان تحت پوشش بیمه سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته و از مزایا و تعهدات آن برخوردار شدند که در مقایسه با سنوات گذشته از رشد ۷۰ درصدی برخوردار است.

وی شمار مراکز کارگزاری‌های رسمی سازمان تأمین اجتماعی جهت خدمات رسانی به مردم را هفت مرکز و شعب تابعه را ۱۸ شعبه اعلام کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در طرح بیمه زنان خانه‌دار و دختران مجرد بیش از ۴ هزار و هفتصد نفر در سنین ۱۸ تا ۵۰ سال تحت پوشش قرار گرفتند.

قاسمی خاطرنشان کرد: طرح پرونده الکترونیک سبب سرعت بخشیدن به خدمات رسانی به مردم، کاهش مراجعات حضوری، صرفه جویی در وقت و هزینه‌های جانبی شده و در حال حاضر در استان کرمانشاه به صورت موفقیت آمیز در حال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه