اخبار داغ

ادامه تصویربرداری «سلمان فارسی» از مرداد + عکس

ادامه تصویربرداری «سلمان فارسی» از مرداد + عکس
تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری در نیمه اول مردادماه در استان سمنان از سر گرفته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با توجه به شرایط پیش آمده در جهان و شیوع ویروس کرونا، تصویربرداری فصل بیزانس مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» که پیش‌تر قرار بود در ترکیه انجام شود، در سمنان از سر گرفته خواهد شد.

در این زمینه از آخرین فناوری روز در حوزه جلوه‌های ویژه کامپیوتری استفاده می‌شود.

داستان این بخش از مجموعه تلویزیونی در ادامه سفر سلمان جوان در مسیر دمشق و فراز و فرود‌های سفر و درگیر شدن با قبایل تحت سلطه روم و ایران باستان روایت می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,


 

, ,
,

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» زمستان پارسال از بخش‌های جنوبی ایران و جزیره قشم آغاز شده بود و به دلیل شیوع ویروس کرونا در روز‌های پایانی پارسال متوقف شد.

آقای امرالله احمدجو کارگردان باسابقه تلویزیون کارگردانی بخش پس‌زمینه (بک‌گراند) را عهده‌دار است تا به لحاظ تصویر، زیبایی‌شناسی افزون‌تری برای مخاطبان این مجموعه در نظر گرفته شود و امکان هدایت بازیگران در تمام بخش‌های تصویر فراهم شود.

,
,
,

, ,

 

,

, ,

پیش بینی شده در فصل‌بندی این بخش از داستان مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» از تولد روزبه (سلمان) تا پیش از وفات پیامبر اسلام (ص) روایت شود که با پیش‌بینی‌های صورت گرفته مجموعه «سلمان فارسی» در ۴۵ قسمت آماده خواهد شد.

این مجموعه تلویزیونی جزو مجموعه‌های الف ویژه مرکز امور نمایشی سیما (سیمافیلم) به شمار می‌رود.

آقای فرهاد اصلانی نقش تاجری را در مجموعه «سلمان فارسی» بازی می‌کند؛ همچنین آقایان علی دهکردی، چنگیز جلیلوند و محمدرضا هدایتی نیز در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش می‌پردازند. در این مجموعه از تعداد زیادی از بازیگران جوان تیاتر در سطح کشور برای ایفای نقش استفاده شده است.

,
,
,
,
,

 

,

 

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه