اخبار داغ

مدیر تأسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان تشریح کرد؛

آخرین وضعیت سدهای استان اصفهان+جزئیات

آخرین وضعیت سدهای استان اصفهان+جزئیات
مدیر دفتر تأسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان در مورد آخرین وضعیت سدهای استان توضیحاتی داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان اله امینی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در مورد میزان ذخیره سدهای استان اظهار کرد: تا روز بیست و چهارم تیرماه حجم ذخیره سد زاینده رود 562 میلیون متر مکعب که نسبت به سال گذشته که از ذخیره 815 میلیون متر مکعبی برخوردار بوده، 29 درصد کاهش و نسبت به بلند مدت نیز با کاهش 39 درصدی روبرو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر دفتر تأسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: حجم ذخیره سد گلپایگان 34/6 میلیون متر مکعب است که در وضعیت نرمال قرار دارد و در سال گذشته هم در همین زمان از حجم 34/5 میلیون متر مکعب برخوردار بوده است؛ این میزان ذخیره در مقایسه با دراز مدت 25 درصد افزایش را نشان می دهد.

,

وی افزود: سد قره قاچ ذخیره 21 میلیون متر مکعب دارد که در سال گذشته در این زمان ذخیره 19/9 داشته که نشان دهده 6 درصد افزایش نسبت به سال گذشته و 34 درصد افزایش نسبت به بلند مدت است.

,

امینی در ادامه عنوان کرد: ذخیره سد حنا 11/1 میلیون متر مکعب است که نسبت به سال گذشته که ذخیره این سد 9/2 میلیون متر مکعب بوده، 24 درصد افزایش اما نسبت به بلند مدت 37 درصد کاهش داشته است.

,

احسان اله امینی با بیان اینکه سد خمیران 4/7 میلیون متر مکعب ذخیره دارد، گفت: میزان ذخیره این سد در سال گذشته 5/8 میلیون متر مکعب بوده که نسبت به سال گذشته با کاهش 17 درصدی و نسبت به بلند مدت با کاهش 15 درصدی رو به روست.

,

امینی گفت: سد باغ کل با 3/3 میلیون متر مکعب ذخیره، نسبت به سال گذشته که 5/4 میلیون متر مکعب ذخیره داشته 38 درصد کاهش و نسبت به بلند مدت از 24 درصد افزایش داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه