اخبار داغ

عباسی عنوان کرد:

ابزار امیدواری برای حل مشکلات کشور در بودجه 1400

ابزار امیدواری برای حل مشکلات کشور در بودجه 1400
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد بودجه سال 1400 که در سال جاری در مجلس مصوب می‌شود بتواند مشکلات کشور را حل و فصل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 24 تیر) پس از جلسه صبح امروز این کمیسیون که وزیر نفت در آن حضور داشت: اظهار داشت: مباحث زیادی در این جلسه مطرح شد که یکی از آن مباحث مربوط به حقوق پرسنل و نیروهای انسانی وزارت نفت و دستمزد آنها بود. ضمن اینکه بر یکسان سازی دستمزدهای کارکنان وزارت نفت در این کمیسیون تاکید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: قرار شد کمیته‌های کاری مشترکی بین کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت شکل بگیرد و با اطلاعاتی که مردم به  نمایندگان مجلس می‌دهند و جمع‌بندی مباحث توسط نمایندگان مجلس کارهای مربوط به وزارت نفت در کمیسیون انرژی پیش خواهد رفت.

,

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: دانشگاه صنعت نفت تجارب طولانی در این صنعت دارد که بایستی در زمینه جذب دانشجوی خارجی برای صدور خدمات فنی مهندسی و صنعتی فعالیتش را آغاز کند چرا که بایستی جمهوری اسلامی نقش لازم را برای صدور علم و دانش به جهان ایفا کند.

,

عباسی گفت‌: فضای مودت، دوستی و کارشناسی خوبی بین کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت وجود دارد هر چه معتقد به استقلال قوا هستیم و این در حالی است که مجلس قانونگذار بوده و ریل گذار است.

,

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که بودجه سال 1400 که در سال جاری در مجلس مصوب می‌شود بتواند مشکلات کشور را حل و فصل کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه