اخبار داغ

افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سالروز پیام رهبر انقلاب به گروههای جهادی/ دومین یادواره شهدای جهادی در ۱۰ مرداد

افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سالروز پیام رهبر انقلاب به گروههای جهادی/ دومین یادواره شهدای جهادی در ۱۰ مرداد
‌مسئول بسیج سازندگی گفت: دومین سالگرد شهدای جهادی در تاریخ 10 مرداد با حضور خانواده های شهدای جهادگر و مسئولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ زهرایی، ‌مسئول بسیج سازندگی با اشاره به دیدار سال گذشته جهادگران با رهبر معظم انقلاب و فرمان 9 ماده ای رهبر انقلاب به گروههای جهادی و بسیج سازندگی، به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: این دیدار یک دیدار تاریخی بود و باعث شد خیل عظیم جوانان به گروههای جهادی بپیوندند و در حوادثی مانند سیل و زلزله و کرونا ما ظهور و بروز این جوانان جهادگر را به وضوح مشاهده کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی خاطرنشان کرد: انشاالله 10 مرداد ماه که سالروز فرمان رهبر انقلاب به گروههای جهادی و بسیج سازندگی قرار است از فعالیت ها و مجموعه زحمات و خدمات که توسط بسیج سازندگی، گروههای جهادی، نهادهای انقلابی و 22 قشر دیگری که در بسیج فعالیت می‌کنند، رونمایی کنیم و همچنین به همین مناسبت پروژه های محرومیت‌زدایی را در سراسر کشور افتتاح کنیم.

,

رییس بسیج سازندگی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همانطور که اگر قرار باشد سمن یا NGO ثبت کنیم،‌ باید برای اخذ مجوزها سراغ وزارت کشور برویم یا اگر بخواهید خیریه‌ای راه‌اندازی کنیم حتما باید از مراجع ذی‌صلاح مجوز بگیریم،‌ بسیج سازندگی هم به فرمان شخص رهبر معظم انقلاب، ‌بستر ثبت و ضبط و هدایت گروهای جهادی است.

,

وی افزود: یعنی اگر قرار است گروههای جهادی در این کشور شکل بگیرید، ثبت، ضبط و هدایت کلی این گروهها با بسیج سازندگی است. البته ما ابدا مانع فعالیت و همکاری گروههای جهادی با نهادها و سازمانها نیستیم،‌ بلکه خیلی هم تشویقشان می‌کنیم؛‌ اما مقابل تصدی‌گری نهادها و سازمانها در خصوص گروههای جهادی می‌ایستیم. 

,

وی افزود: ما هرگز به دنبال این نیستیم که گروههای جهادی را فرماندهی کنیم و بر فرض به آنها بگوییم فلان کار را انجام دهید یا انجام ندهید،‌ بلکه هدایت و خط مشی کلی را ترسیم می‌کنیم و در اجرا کارهای آنها را تسهیل می‌کنیم.

,

زهرایی در پایان از برگزاری دومین سالگرد شهدای جهادی در تاریخ 10 مرداد با حضور خانواده های شهدای جهادگر و مسئولان لشکری و کشوری خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه