اخبار داغ

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان:

۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار بازسازی راه‌های لرستان اختصاص یافت

۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار بازسازی راه‌های لرستان اختصاص یافت
امرایی گفت: ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی راه‌های خسارت دیده ناشی از سیلاب لرستان اختصاص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عارف امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در سیل سال گذشته خسارت های زیادی به زیر ساخت ها از جمله پل ها و راه های استان وارد شد به طوری که بیش از ۸۰۰ پل بر اثر سیل خسارت دید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: پل های استان بر اثر سیلاب بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد آسیب دید که برخی نیاز به بازسازی و برخی نیاز به تعمیر داشته که در این راستا طبق اولویت بندی، بازسازی پل ها با توجه به میزان اعتبار در نظر گرفته شده در دستور کار قرار گرفت.

,

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان تصریح کرد: ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی حوزه راهداری به استان اختصاص داده شده که براساس این میزان اعتبار ابلاغ شده، بازسازی ۱۴۰ دهنه پل، روکش و بهسازی ۲۵۰ کیلومتر راه آغاز شده است.

,

وی با اشاره به اینکه تاکنون بازسازی ۱۰۰ پل در استان به اتمام رسیده است گفت: تاکنون ۱۷۰ کیلومتر از ۲۵۰ کیلومتر راهی که در سیلاب آسیب دیده بود، روکش وبازسازی شده و تلاش داریم تا دو ماه آینده ۸۰ کیلومتر باقیمانده نیز بازسازی شود.

,

امرایی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۵۰ کیلومتر راه آسیب دیده از سیل بازسازی و روکش شد و از ابتدای سال تاکنون ۱۲۰ کیلومتر بازسازی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه