اخبار داغ

گوشت سفید: 17 تا 20 هزار تومان؛

مرغی که در قفس مصوب ها هم نیفتاد

مرغی که در قفس مصوب ها هم نیفتاد
همچنان بازار گوشت سفید و مرغ و قیمت ها پیرامون آن یکی از خبرهای روز است؛ قیمت های که بازهم با رویکرد دستوری قرار  بود بین 15 تا 16 هزار تومان به فروش برسد اما به نظر میرسد این قیمت مد نظر تولید کنندگان نبوده و البته در بازار هم با قیمت های به ظاهر مصوب شده هم مرغی عرضه نمی شود و بررسی میدانی از بازار گوشت مرغ را بین 17 تا 20 هزار تومان نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ همچنان بازار گوشت سفید و مرغ و قیمت ها پیرامون آن یکی از خبرهای روز است؛ قیمت های که بازهم با رویکرد دستوری قرار  بود بین 15 تا 16 هزار تومان به فروش برسد اما به نظر میرسد این قیمت مد نظر تولید کنندگان نبوده و البته در بازار هم با قیمت های به ظاهر مصوب شده هم مرغی عرضه نمی شود و بررسی میدانی از بازار گوشت مرغ را بین 17 تا 20 هزار تومان نشان می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

در دو روز گذشته برخی واحدهای صنفی مدعی شدندکه گوشت مرغ از کشتارگاه ها توزیع نشده است و البته این اتفاق بر افزایش دوباره قیمت نیز در اصفهان تاثیر گذار بوده است.

,

محمد علی فروغی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز  در این باره اظهار کرد: کشتارگاه ها در حال توزیع گوشت مرغ هستند و عدم توزیع در بازار صحت ندارد، البته به اندازه قبل نیست و کشتارگاه میزانی که مرغ زنده در دسترشان قرار می گیرد کشتار می کنند؛ ممکن است یک کشتارگاه 10 خاور مرغ برای یک شب بخواهد اما اکنوان دو خاور داشته باشد.

, صاحب نیوز,

رئیس اتحادیه گوشت سفید اصفهان بیان کرد: قیمت های مرغ در بازار این روزها تعادل ندارد؛ 3 تا 4 هزار تومان از قیمتی که مصوب شده، قیمت در بازار متفاوت است.

,

وی افزود: در حال حاضر مشکلاتی که پیش آمده بخش از آن به دلیل گرمی هوا و برخی دیگر بخاطر افزایش نهاده های دان است.

,

به نظر می رسد در حال حاضر نتوان با ابلاغیه و دستورات قیمت مرغ را سازماندهی کرد و نیاز است با کمک به تولیدکنندگان و حل مشکلات تهیه دان و پایین آمدن قیمت و بهای تمام شده ثبات  را به بازار برگرداند و حقوق تولید کننده و مصرف کننده را در کنار هم دید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه