اخبار داغ

با انتشار نامه‌ای صورت گرفت؛

اعتراض رسانه‌های برخط قزوین به تبعیض بین رسانه‌ها توسط استانداری

اعتراض رسانه‌های برخط قزوین به تبعیض بین رسانه‌ها توسط استانداری
مدیران جمعی از رسانه‌های برخط استان قزوین، در نامه‌ای خطاب به رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین، نسبت به تبعیض در میان رسانه‌ها و ایجاد تک صدایی توسط استانداری هشدار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، مدیران جمعی از رسانه‌های برخط استان قزوین در نامه‌ای به منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان، نسبت به تبعیض در میان رسانه‌ها به ویژه در سفرهای اخیر برخی مقامات کشوری به قزوین و خطر ایجاد تک صدایی هشدار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

در این نامه که به امضای سردبیران و مدیران پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین و خبرگزاری‌های فارس، تسنیم، ایسنا، تابناک و رسیده است، آمده:

,

متأسفانه از سال‌های گذشته، در سفر مقامات کشوری و نیز برنامه‌های دارای ارزش فوق العاده خبری، گاه با ایجاد محدودیت برای رسانه‌ها و تنها دعوت از چند رسانه خاص روبرو بوده‌ایم.

,

, ,

مدیران رسانه‌ها با اشاره به تلاش رسانه‌هایشان در آگاهی رسانی به مردم در وضعیت شیوع بیماری کرونا، در این نامه عنوان کردند: متأسفانه همچنان در محدودیت‌های اعمال شده کرونایی، همراهی و حضور در برنامه‌های مهم فیلتر شده و همواره این محدودیت شامل رسانه‌های متفاوتی در استان می‌شد، در حالی که بدون استثناء در تمامی برنامه‌ها نام چند رسانه به چشم می‌خورد که هرگز نه تنها دچار محدودیت نشدند، بلکه امکان حضور آن‌ها در تمامی برنامه‌ها فراهم بود.

,

مدیران رسانه‌های برخط قزوین در این نامه آورده‌اند: اعتراض شدید خود را نسبت به ادامه این رویه، تبعیض در حق رسانه‌های شریف استان و ایجاد رانت خبری به نفع رسانه‌هایی خاص اعلام می‌کنیم و نسبت به وضعیت تک صدایی در چنین برنامه‌هایی هشدار می‌دهیم.

,

به گزارش صبح قزوین، این رسانه‌ها از رئیس شورای اطلاع رسانی استان خواستار چاره جویی و حل مشکل شده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه