اخبار داغ

مدیر یک کارگاه تولیدی مطرح کرد؛

تولید ملزومات حجاب با کمک بسیجیان محله/ تاثیر گرانی پارچه چادری بر روی فعالیت کارگاه های تولیدی

تولید ملزومات حجاب با کمک بسیجیان محله/ تاثیر گرانی پارچه چادری بر روی فعالیت کارگاه های تولیدی
مدیر کارگاه جلباب اصفهان گفت: مدتی پارچه چادر به شدت گران شد و برخی از اوقات حتی پارچه شهرکرد نایاب شده بود، اما در حال حاضر همین پارچه شهرکرد در دسترس اما همچنان گران است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا حسین پور در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص فعالیت کارگاه دوخت چادر، مقنعه و ملزومات حجاب در اصفهان اظهار کرد: پنج خانم در کارگاه جلباب مشغول فعالیت هستند که چهار نفر در کارگاه دخت و دوز و یک نفر مشغول فروش محصولات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مدیر کارگاه جلباب اصفهان با بیان اینکه کارگاه ما از سال 90 تاکنون فعالیت می کند، شخصی هستیم اما از بسیجیان پایگاه محل هم استفاده می کنیم، اظهار کرد: بازار فروش خوبی در حال حاضر نداریم و  شاید یکی از دلایل آن به دلیل قرار نگرفتن فروشگاه در خیابان های اصلی اصفهان باشد.
,
 
,
وی با بیان اینکه کیفیت و تنوع محصولات ما بالا و در سطح محصولات صادراتی و وارداتی است، تصریح کرد: محصولات ما شامل چادر، مقنعه، مانتو، روسری، شال و دیگر ملزومات است که صفر تا صد آن در کارگاه ما تولید می شود.
,
 
,
حسین پور با اشاره به گرانی پارچه چادر اضافه کرد: مدتی پارچه چادر به شدت گران شد و برخی از اوقات حتی پارچه شهرکرد نایاب شده بود، اما در حال حاضر همین پارچه شهرکرد در دسترس اما همچنان گران است؛ یکی دیگر از مشکلات ما، عدم فروش پارچه به متراژ کم است و اعلام می کنند که یک هزار متر به بالا به قیمت مناسب می فروشند؛ توان خرید اینقدر پارچه را نداریم.
,
 
,
مدیر کارگاه جلباب اصفهان در پاسخ به این سوال که از مسئولان چه انتظاری دارید، بیان کرد: تنها درخواست ما بازار فروش است، اگر بازار فروش خوبی برای ما تهیه شود می توانیم به راحتی فعالیت کنیم و کارگاه ما از پس هزنیه ها و خرید بر می آید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه