اخبار داغ

شهردار خلیل آباد خبر داد؛

اجرای چهارمین نهضت آسفالت در شهر خلیل آباد/ تمام معابر خاکی بالای 50 درصد سکونت آسفالت می‌شوند

اجرای چهارمین نهضت آسفالت در شهر خلیل آباد/ تمام معابر خاکی بالای 50 درصد سکونت آسفالت می‌شوند
شهردار خلیل آباد با بیان اینکه چهارمین نهضت آسفالت در شهر خلیل آباد با حجم بالغ بر 80 هزار متر با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در هفته جاری شروع می شود، گفت: تمام معابر خاکی شهر که بالای 50 درصد سکونت داشته باشند در این مرحله حذف خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی گوهریان، شهردار خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ در خصوص پروژه های شهری شهرداری خلیل آباد اظهار داشت: ساماندهی پارک جنگلی در دوبخش جاده سلامت و روشنایی مسیر در دستور کار شهرداری خلیل آباد قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه پیمانکار جدید پروژه جاده سلامت مشغول به کار شده است و امیدواریم تا مرحله انتهایی پیش برود، خاطرنشان کرد: اصلاح سیستم برق پارک جنگلی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه های در حال انجام است و اولین شهر در منطقه ترشیز هستیم که سیستم روشنایی با ولتاژ پایین کار می شود.

,

شهردار خلیل آباد با تاکید بر اینکه در یک سمت از پارک جنگلی حدود 800 متر و در سمت دیگر 400 متر کابل کشی برق و تعویض لامپ ها در حال انجام است، تصریح کرد: روشنایی سمت غرب پارک جنگلی در حال بهره برداری است و هیچ مشکل برق گرفتگی ندارد و از روشنایی خوبی برخوردار است.

,

وی با اشاره به اینکه چهارمین نهضت آسفالت در شهر خلیل آباد با حجم بالغ بر 80 هزار متر با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در هفته جاری شروع می شود، اذعان کرد: تمام معابر خاکی شهر که بالای 50 درصد سکونت داشته باشند در این مرحله حذف خواهد شد و امیدواریم بتوانیم در این مرحله آسفالت خیابان فرهنگ نیز جمع آوری و تعویض و بهینه شود.

,

گوهریان با بیان اینکه فاز 4 نهضت آسفالت در شهر خلیل آباد برابر با 3 فاز قبلی و بالاترین میزان آسفالت در یک دوره در طول تاریخ شهرداری خلیل آباد خواهد بود، عنوان کرد: دو اکیپ در بحث پروژه پیاده رو سازی فعال هستند و به هیچ عنوان تعطیل نخواهد شد و بنا بر این هست که در هر خیابان، پیاده رو حداقل یک طرف بهسازی و نوسازی شود.

,

وی با تاکید بر اینکه خیابان مکارم نیز یکی دیگر از پروژه های در دست اقدام شهرداری خلیل آباد است که عقب نشینی های این معبر انجام شده و این پروژه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در حال اجرا است، تشریح کرد: در این پروژه از موزاییک فرش تولید بومی در کارگاه فراورده های بتنی شهرداری خلیل آباد استفاده می شود.

,

شهردار خلیل آباد همچنین در ادامه بیان کرد: در نظر داریم که آسفالت معابر فرعی را به سمت موزاییک فرش ببریم تا بتوانیم اشتغال بالغ بر 13 نفر از جوانان خلیل آبادی توسط شرکت توسعه عمران در کارگاه فراورده های بتنی تثبیت شود تا در ادامه از نظر لکه گیری و ... آسان تر باشد.

,

وی با اشاره به اینکه پروژه اصلاح مسیر دسترسی به بیمارستان خلیل آباد 15 میلیارد ریال اعتبار داشته که در بحث خرید لوازم بوده است، تاکید کرد: کار اجرای این پروژه بر عهده شهرداری است که به دلیل کمبود اعتبارات جاری در تنگنا هستیم و پیمانکار قول جدول گذاری داده و امیدواریم بتوانیم ضلع شمالی آن را آغاز کنیم.

,

گوهریان با بیان اینکه نیت داریم که این پروژه تا پایان سال جاری برسد ولی این منوط به اعتبارات است، ابراز کرد: اعتبارات دولتی شهرداری خلیل آباد کاهش 90 درصدی داشته و با پیگیری هایی که صورت می گیرد امیدواریم بتوانیم بخشی از این کمبود اعتبارات را جبران کنیم تا خدمات به مردم ناقض نماند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه