اخبار داغ

استاندار البرز مطرح کرد؛

جان البرزی ها زیر تیغ فعالیت خودسرانه سینماها و باغ موزه ها

جان البرزی ها زیر تیغ فعالیت خودسرانه سینماها و باغ موزه ها
عزیزالله شهبازی گفت: سینماها و باغ موزه ها در استان البرز فعالیت می کنند در حالی که مدیر کل ارشاد به این موضوع ورود کرده و نظارت داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استاندار البرز  امروز سه شنبه در نشست با مدیران، به لزوم راه اندازی تخت های نقاهتگاهی در استان اشاره کرد و گفت: سینماها و باغ موزه ها در استان فعالیت می کنند در حالی که مدیر کل ارشاد به این موضوع ورود کرده و نظارت داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عزیزالله شهبازی با اشاره به اینکه از مدیران جسور حمایت می شود و باید با جدیت وارد عرصه محافظت از سلامتی مردم و مقابله با کرونا شویم، افزود: خروجی جلسات باید به گونه ای باشد که کاهش مرگ و میر بیماران کرونایی را به دنبال داشته باشد، تمامی نیروها بسیج شوند و به روند خدمات و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی نظارت کنند.
,
 
,
وی اظهار داشت: متاسفانه در بازدید از داروخانه ها متوجه شدیم از توزیع ماسک با قیمت مصوب خبری نیست، مسئولان چه می کنند و چرا دستگاه های نظارتی بر روند  مذکور نظارتی ندارند در حالی که بزرگترین کارخانه تولید ماسک کشور در البرز فعالیت دارد، مدیران سری به بیمارستان ها بزنند تا از وضعیت خبردار شوند.
,
 
,
عزیزالله شهبازی تصریح کرد: روز یکشنبه هزار و 83 نفر و دوشنبه ۸۰۰ نفر مراجعه کننده مشکوک به کرونا در بیمارستان های البرز داشتیم و متاسفانه در 40 ساعت گذشته 50 شهروند استان جان خود را از دست دادند، این وضعیت آنقدر دردناک است که با حرف و شعار قابل حل نیست.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه