اخبار داغ

فرمانده تیپ 48 فتح:

تیپ 48 فتح برای جنگ سرد برنامه‌ریزی شده است

تیپ 48 فتح برای جنگ سرد برنامه‌ریزی شده است
حکمتیان با اشاره به ماموریت‌های این تیپ گفت: تیپ 48 فتح برای جنگ سرد برنامه‌ریزی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس نشست خبری فرمانده تیپ 48 فتح دقایقی پیش با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز در این نشست با بیان اینکه خبرنگاران به‌عنوان افسران جنگ نرم می‌توانند قدرتمندترین نیرو در مقابله هجمه‌های فرهنگی دشمن باشند گفت: شما خبرنگاران با قلم خود می‌توانید روایت‌های این انقلاب را به خوبی برای نسل جدید بیان کنید.

,

فرمانده تیپ ۴۸ فتح با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان این انقلاب هستند، افزود: باید نگذاریم به این مردم خدشه‌ای از همه لحاظ وارد شود.

,

حکمتیان با اشاره به اینکه ماموریت این تیپ برای جنگ سرد برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: این تیپ در در عرصه‌های سازندگی، کمک به رفع مشکلات رفع محرومیت‌ها به کمک مردم شتافته است.

,

وی در ادامه با اشاره به ماموریت‌های تیپ 48 فتح گفت: این تیپ در ماموریت‌های هشت سال دفاع مقدس، آبادان و غرب کشور به خوبی درخشید و اجازه نداد دشمن تعرضی به کشور کند.

,

فرمانده تیپ ۴۸ فتح به حضور این تیپ در استان‌های کرمانشاه و اهواز در بحران‌های زلزله و سیل اشاره و تصریح کرد: این تیپ اولین نهادی بود که به این استان‌ها اعزام شد و تا دو ماه بعد از حوادث مشعول فعالیت بودند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه