اخبار داغ

داغ‌های مجازی؛

عذرخواهی فعال فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد از رئیس شورای حل اختلاف یاسوج

عذرخواهی فعال فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد از رئیس شورای حل اختلاف یاسوج
حاتم ناطق زاده از فعالان فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد پس از انتشار مطلبی در خصوص شورای حل اختلاف یاسوج، پس از آگاهی از حقیقت ماجرا به عذرخواهی از رئیس این شورا پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس یکی از فعالان مجازی کهگیلویه و بویراحمد در روزهای گذشته مطلبی در خصوص مصوبه دولت مبنی بر تعیین تکلیف نرخ اجاره‌بهای مسکن در صفحه مجازی خود منتشر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حاتم ناطق‌زاده در این پست اینستاگرامی به انتقاد از شورای حل اختلاف یاسوج که دستور تخلیه یک منزل مسکونی را صادر کرده و به مصوبه دولت نیز توجهی نداشته است، پرداخت.

,

این فعال فضای مجازی بعد از انتشار این پست به عذرخواهی از رئیس شورای حل اختلاف یاسوج پرداخت و نوشت:

,

برادر دلسوزم حجت‌الاسلام والمسلمین ساجدی رئیس شورای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در روزهای گذشته بنده مطلبی دال بر رای شورای حل اختلاف مبنی بر تخلیه فوری مستاجری در اینستاگرام به اشتراک گذاشتم و نوشتم چگونه مصوبه رئیس جمهور(ستادملی کرونا) توسط شورای حل اختلاف لحاظ نشده و مستاجر مورد ظلم واقع شده است.

,

پس از انتشار این مطالب امروز به بنده اطلاع داده شد طبق آنچه در تصاویر همین پست هم مشخصه مصوبه به تاریخ دیروز به دست مراجع قضائی استان رسیده فلذا از این بابت عذرخواهی می‌کنم اما مهم اینه بالاخره یه خبر خوب به مستاجرین عزیز میرسه که طبق این مصوبه هیچ موجری با شرایط لحاظ شده نمیتونه براحتی دستور تخلیه بگیره و یا سقف اجاره بها را بیش از آنچه قید شده افزایش بده.

البته اینجا جاداره تشکر بسیار بسیار بسیار ویژه‌ای داشته باشم از معاون محترم قضایی آقای موسویان از بابت راهنمائی‌های دلسوزانه ای که نسبت به بنده و همه کسانی که مدعی خدمت و خدمت‌رسانی به مردم دارند از این بابت که خدمت فی سبیل‌الله و با خلوص نیت انجام گیرد.

,
,
,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه