اخبار داغ

بحران کووید 19 در ورزش؛

وضعیت قرمز در مجموعه مدیریت ورزش کشور/ معاون وزیر ورزش و دبیرکل کمیته کرونا گرفتند

وضعیت قرمز در مجموعه مدیریت ورزش کشور/ معاون وزیر ورزش و دبیرکل کمیته کرونا گرفتند
معاون وزیر ورزش و چند پرسنل دیگر کمیته ملی المپیک به کرونا مبتلا شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته بود که خبر رسید پیمان فخری سرمربی شمشیربازی و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی به بیماری کرونا مبتلا شده است. وی بعد از چند روز بستری در منزل، وی برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روز گذشته پیمان فخری با مراجعه به بیمارستان طالقانی تهران در بخش اورژانس بستری شد که امروز به بخش بیماران کرونایی بیمارستان مسیح دانشوری انتقال یافت. پس از تماس مسعود سلطانی فر وزیر ورزش با پیمان فخری مقدمات انتقال سرمربی تیم ملی شمشیربازی به بیمارستان مسیح دانشوری مهیا شد. شرایط جسمانی پیمان فخری پس از دریافت دارو رو به بهبود بوده و از وضعیت بهتری نسبت به روز گذشته برخوردار است.

,

اما تعداد کرونایی حوزه ورزش تنها به فخری محدود نمی شود. ظاهرا تعداد قابل توجهی از مدیران و کارکنان حوزه ورزش نیز به این بیماری منحوس دچار شده اند.

,

از کمیته ملی المپیک خبر رسیده که علاوه بر فخری، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته، بابایی مدیر مالی، شهرآبادی و خلوصی از کارکنان بخش مالی به کرونا مبتلا شده اند. افزایش قابل توجه و نگران کننده کرونایی ها باعث شده که رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دستور بدهد تا این هفته نیز مجددا از همه پرسنل کمیته ملی المپیک تست کرونا گرفته شود.

,

با وجود این تعداد قابل توجه بیمار کرونایی در کمیته ملی المپیک، رئیس کمیته کماکان برنامه های روتین و عادی کمیته از جمله بازدید، نشست ها و دیدارهای روزانه را برگزار می کند در حالیکه به نظر می رسد با توجه به وخامت اوضاع بهتر است به توصیه وزارت بهداشت و کشور مبنی بر تعطیلی برنامه های جاری و دورکاری پرسنل اهتمام کند.

,

در وزارت ورزش نیز تعداد قابل توجهی از مدیران این مجموعه به بیماری منحوس کرونا مبتلا شده اند که سرشانس ترین آنها جمشید تقی زاده معاونت امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان است که در حال حاضر در خانه در قرنطینه به سر می برد.

,

افشین داوری مدیرکل توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها وزارت ورزش که سال گذشته در انتخابات نافرجام و پرحاشیه فدراسیون دوومیدانی گزینه اصلی و پیروز بود، نیز به این بیماری مبتلا شد.

,

علیرضا خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیونها نیز دیگر چهره سرشانسی ار جمع مدیران ورزات ورزش و جوانان است که به کرونا مبتلا شده. افزایش روزانه تعداد مبتلایان به کرونا در دو نهاد اصلی ورزش کشور و مدیران بلندپایه این دو نهاد نگرانی را افزایش داده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه