اخبار داغ

فرماندار دنا خبر داد؛

افزایش پروتکل‌های بهداشتی و تعطیلی تالارها و باغ‌های عروسی

افزایش پروتکل‌های بهداشتی و تعطیلی تالارها و باغ‌های عروسی
پناهی از افزایش پروتکل‌های جدید مقابله با کرونا در سی‌سخت و تعطیلی تالار عروسی و باغات تفریحی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عبدالمجید پناهی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: تالار عروسی و باغات تفریحی در حال حاضر بسته هستند در صورتی که قبل از موج جدید کرونا، سالن های هنری و اماکن تفریحی ورزشی به‌صورت 50درصدی طبق دستورالعمل کشوری بازگشایی شده بودند‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرماندار دنا بیان کرد: با توجه به اینکه وضعیت چند شهرستان استان به سمت قرمز است، برگزاری مراسمات عروسی عزا به شکل تجمعی ممنوع است و زدن ماسک در ادارات اجباری است.

,

پناهی ادامه داد: مرکز بهداشت و فرمانداری تیمی تشکیل داده‌اند و از ادارات بازرسی می‌کنند و در صورتی که کارمندان پروتکل بهداشت را رعایت نکرده باشند برای آنها غیبت ثبت می‌شود.

,

وی افزود: در حال حاضر در ورودی شهر ایستگاه غربالگری نداریم اما در روزهای منتهی به پایان هفته که دو الی سه روز تعطیلی داشته باشیم و احتمال حضور مسافران باشد، برپا می‌شود.

,

پناهی در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان دنا با بیان اینکه کمترین آمار مبتلا به کرونا در سطح استان را داریم گفتم: با فاصله زیاد کمترین آمار را داریم و در غربالگری رفته اول استان هستیم اما نمی‌توان به این موضوع تکیه کرد و باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بیش از پیش رعایت شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه