اخبار داغ

قاسمی: در جریان اشتراکی شدن مدال طلایم در المپیک لندن نبودم/ در ازای طلای مشترک چه چیزی قرار است نصیب کشتی ایران شود؟

قاسمی: در جریان اشتراکی شدن مدال طلایم در المپیک لندن نبودم/ در ازای طلای مشترک چه چیزی قرار است نصیب کشتی ایران شود؟
دارنده مدال نقره المپیک گفت: مطمئنم مردم ایران راضی به اشتراکی شدن مدال طلای من در المپیک لندن نبودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیل قاسمی درخصوص قانون جدید اتحادیه جهانی در مورد مدال طلای مشترک مسابقات المپیک لندن گفت: از دو  سه روز گذشته، بعد از اعلام رئیس فدراسیون کشتی در تلویزیون، متوجه  شدم کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی از اسفندماه است که کاملا در جریان تغییر قانون به نفع روس‌ها و اشتراکی شدن مدال طلای من در المپیک لندن بوده‌اند. یعنی فقط من و مردم در جریان موضوع نبوده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: از هفت ماه پیش که مردم نگران مدال طلای المپیک بودند، هر چه گفتند، فدراسیون گفت، به ما ارتباط ندارد و کمیته المپیک باید پیگیری کند. بعد حالا می‌گویند نه ماه پیش با روس‌ها مذاکره کرده بودیم! پس چرا نگفتید؟
,
قاسمی تصریح کرد: مردادماه سال گذشته اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد مدال طلای سنگین وزن در المپیک لندن در صورت تائید تست دوم‌ دوپینگ حریف ازبکستانی، به تنهایی و مستقل به من می‌رسد اما رئیس فدراسیون کشتی در برنامه تلویزیونی شنبه گفت؛ پارسال با روس‌ها توافق کرده‌ که طلای من با کشتی گیر روسیه مشترک شود. به خاطر این توافق سومی تیم کشتی آزاد ایران در المپیک لندن هم از بین رفت.
,
دارنده مدال نقره المپیک تاکید کرد: چند نفر به من زنگ زدند که چون در اتحادیه نماینده نداشتیم، در جلسه اسفندماه کسی نبوده از حق ایران دفاع کند. آخر وقتی رئیس فدراسیون کشتی ایران رسماً می گوید چندماه قبل از جلسه هیئت رئیسه در اسفندماه، با روس‌ها در زمینه مدال من مذاکره کرده است، پس داشتن یا نداشتن نماینده در اتحادیه دیگر چه معنایی می‌تواند  داشته باشد.
,
دارنده مدال نقره جهان افزود: ای کاش 9 ماه پیش که این توافق را با روس‌ها کردند من و مردم را هم در جریان موضوع قرار می‌دادند. مطمئنم مردم ایران راضی به اشتراکی شدن مدال طلا نبودند، من هم نبودم. فقط مانده‌ام در ازای مشترک شدن طلای المپیک سنگین وزن و از دست دادن عنوان سومی تیم کشتی آزاد چه چیزی قرار است نصیب کشتی ایران شود؟
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه