اخبار داغ

سرپرست شهرسازی و معماری شهرداری یاسوج خبر داد؛

بروزرسانی خدمات شهرسازی در شهرداری یاسوج/ شهروندان دیگر معطل نمی‌شوند

بروزرسانی خدمات شهرسازی در شهرداری یاسوج/ شهروندان دیگر معطل نمی‌شوند
محمدی از بروزرسانی خدمات شهرسازی در شهرداری یاسوج خبر داد و اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و کاهش مراجعات مردمی این اقدام انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس شهرداری یاسوج در اقدامی ارزشمند جهت رفاه حال شهروندان و همچنین کاهش مراجعه حضوری به واحدهای شهرسازی نسبت به بروزرسانی خدمات شهرداری اقدام کرده است که در این زمینه شهرداری یاسوج از شهرداری‌های پیشرو در سراسر کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری یاسوج با اعلام خبر بروزرسانی خدمات شهرسازی در شهرداری یاسوج گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم کاهش مراجعات ارباب رجوع، بروز شدن خدمات شهر سازی در شهرداری یاسوج مورد  تاکید شهردار یاسوج بود که این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

,

مجید محمدی افزود: با تمهیدات صورت‌گرفته و افزایش ساعات کار پس از وقت اداری، روند رسیدگی به پرونده ها سرعت گرفته و هم اکنون خدمات مختلف حوزه شهرسازی از جمله صدور پروانه و استعلامات بصورت روزانه در شهرداری یاسوج صورت می گیرد.

,

محمدی تاکید کرد: مجموع اقدامات یاد شده سبب افزایش راندمان کاری و بروزرسانی روند رسیدگی به پرونده ها شده است که نتیجه آن به حداقل رساندن مراجعات حضوری شهروندان و افزایش رضایت عمومی شده است.

,

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری یاسوج ابراز کرد: امیدواریم با همکاری شهروندان این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم با این اقدامات ضمن تسریع در روند رسیدگی به کارهای مردم، از بحران بیماری کرونا عبور نماییم.

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه