اخبار داغ

نوبخت در جلسه توسعه ستاد اقتصاد مقاومتی:

هم و غم خود را برای تحقق شعار سال می‌گذارم/ مطالبات مردم در اولویت است

هم و غم خود را برای تحقق شعار سال می‌گذارم/ مطالبات مردم در اولویت است
محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور گفت: در ابتدای سال مقام معظم رهبری شعار جهش تولید را دادند و وظیفه همه ما این است که همه تلاش خود را بکنیم که شعار سال تحقق یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جهانبین نیوز؛ محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه ستاد اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سفرهای استانی با دو هدف انجام می‌شود اظهار کرد: مسئولین برای دیدار و تشریح مسائل و مشکلات، مطالبات و خواسته‌های مردم که به مسئولان منعکس می‌شود به استان‌ها سفر می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی افزود: در این جلسه تمامی مطالبات و خواسته‌های که از سوی مسئولان بیان شد حرف‌های مردم و مطالبات آنها بود.

نوبخت اذعان داشت: سال گذشته در جریان سفر، حدود ۱۷ طرح و پروژه مشخص شد که بار مالی آن طرح‌ها ۱۲۰۰ میلیارد تومان بود که۱۱۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شد.

نوبخت با اشاره به افتتاح ۲۴۴۰ واحد مسکونی در این استان تصریح کرد: در این استان به لحاظ ظرفیت‌هابی که دارد باید سرمایه‌گذاری انجام شود. هدف ما بر این نیست که سرمایه‌گذاری در مناطقی که بازدهی زیادی داشته باید انجام شود، بلکه ما براساس عدالت کار انجام می‌دهیم. به این معنا که به مکان‌هایی که در گذشته کمتر توجه می‌شد، باید بیشتر رسیدگی کرد.

,
,
,
,
,

وی تاکید کرد: علاوه بر تعهدات سال گذشته امروز ۱۰۰۰ واحد مسکن دیگر برای استان چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شد.

نوبخت با اشاره به اینکه برنامه ای برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری داریم، تصریح کرد: ایشان در آغاز سال ۹۹ همه ما را به جهش تولید رهنمون کردند که از سازمان برنامه و بودجه خواسته شد که برای جهش تولید برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد: برای هر استان برنامه‌ریزی برای اینکه جهش تولید کند صورت گرفت که برای این استان ۴۶ پروژه در نظر گرفته شد که با دقت می‌توانیم جهش در تولید را در استان فراهم کنیم.

نوبخت تاکید کرد: در این استان ۱۷ طرح و پروژه در حوزه صنعت،  طرح کشاورزی و ۹ پروژه در حوزه خدمات است که باید در این استان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه دولت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی است، بیان کرد: مردم باید در اقتصاد مردمی جمهوری اسلامی تمام فعالیت‌ها و مباحثی مربوط به سرمایه‌گذاری را انجام دهند، تجهیز این منابع از سوی بخش دولتی و غیر. دولتی انجام می‌شود که اعتبار این طرح‌ها ۲۲۶۴ میلیارد تومان است.

نوبخت گفت: همانطور که سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای در راستای مسکن محرومان انجام شد امسال ۱۰۰۰ واحد دیگر با اولویت افراد تحت پوشش کمیته امداد و روستاییان انجام خواهد شد.

وی گفت: در این شرایط بزرگترین دولت خبیث قصد داشت که جمهوری اسلامی چهلمین سال پیروزی را مشاهده نکند و قصد دخالت در امور را داشتند که امروز فلاکت آنها قابل مشاهده است و این طور نیست که آمریکا بتواند کشور را به زمین بزند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه