اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

جایگاه اداری تأمین اجتماعی خلیل آباد در شأن مردم و کارکنان نیست

جایگاه اداری تأمین اجتماعی خلیل آباد در شأن مردم و کارکنان نیست
قاسم پور گفت: جایگاه اداری تأمین اجتماعی در شأن کارکنان این اداره نیست و همچنین خدماتی که در این محل به مردم ارائه می شود شایسته مردم نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد ظهر امروز در دیدار با کارکنان تامین اجتماعی شهرستان که به مناسبت هفته تامین اجتماعی در دفتر فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: تامین اجتماعی در یک مقاطعی کار بسیار سختی داشت و امروزه نیز کار سخت تری دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور با تحریم های ظالمانه دشمن و همچنین ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند کارکرد دستگاه و نهادها برای خدمات رسانی باید مضاعف باشد و تامین اجتماعی نیز از همین دسته دستگاه ها است.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه از بستر فضای مجازی برای اطلاع رسانی خدمات تامین اجتماعی در این شرایط کرونایی استفاده شود، تصریح کرد: باید تمام وقت و توان خود را برای خدمات دهی به مردم و سرمایه گذار در این شرایط به کار گرفته شود.

,

وی با اشاره به اینکه نقش تامین اجتماعی در رضایت مردم و ارباب رجوع می تواند بسیار حائز اهمیت باشد، اذعان کرد: هیچگاه به دنبال عبور از قانون نیستیم ولی تا جایی که می توانیم باید قوانین را به نفع مردم منعطف کنیم.

,

قاسم پور با بیان اینکه جایگاه اداری تامین اجتماعی در شأن کارکنان این اداره نیست و همچنین خدماتی که در این محل به مردم ارائه می شود شایسته مردم نیست، عنوان کرد: پیگیری های لازم از مدیرکل تامین اجتماعی استان صورت گرفته و اداره شهرستانی نباید این فرصت را از دست دهد.

,

وی همچنین تشریح کرد: تامین اجتماعی با عملکرد خوبی که می تواند ارائه دهد بتواند حلقه واسط مطلوبی برای نقش آفرینی در اعتماد عمومی و جایگاه حاکمیتی و بیمه ای در کشور ایجاد کند و همه اقشار جامعه بتوانند از خدمات بیمه ای استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه