اخبار داغ

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خبر داد؛

اعمال قانون تمامی وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی از 25 مرداد ماه

اعمال قانون تمامی وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی از 25 مرداد ماه
سرهنگ دهنوی گفت: از 25 مرداد ماه تمام وسایل نقلیه که فاقد معاینه فنی هستند توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی اعمال قانون می‌شوند، لذا مالکان وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی فقط یک ماه برای تمدید معاینه فنی خودرو خود فرصت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حمید رضا دهنوی، رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، با تأکید بر این که اعمال قانون خودرو‌های فاقد معاینه فنی از 3 خرداد در حال انجام است خاطر نشان کرد: با توجه به طرح"LEZ"، از 25 مرداد ماه تمام وسایل نقلیه که فاقد معاینه فنی هستند توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی اعمال قانون می‌شوند، لذا مالکان وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی فقط یک ماه برای تمدید معاینه فنی خودرو خود فرصت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: خوشبختانه زیرساخت‌های مراکز معاینه فنی برای جلوگیری از ازدحام افراد و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده سازی شده و همچنین تعداد بیشماری از مالکین برای معاینه فنی خودروی خود اقدام کرده‌اند، لذا به هیچ عنوان طرح ومهلتی برای بخشودگی وسایل نقلیه‌ای که فاقد معاینه فنی هستند در نظر گرفته نمی‌شود.

,

دهنوی تصاویر و ازدحام در مراکز تعویض پلاک را بزرگ‌نمایی برخی کانال‌های فضای مجازی دانست و خاطر نشان کرد: اکنون فعالیت مراکز تعویض پلاک به صورت کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه افزایش تعداد مراجعه کننده و ازدحام افراد در حال انجام است.

,

وی افزود: به تمام کارکنان مراکز معاینه فنی اعلام شده تا به تمام خودرو‌هایی که مدارک لازم را تکمیل کرده‌اند تا ساعت 16 خدمات بدهند.

,

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از جانمایی مرکز 3 تعویض پلاک در مشهد خبرداد و گفت: محل جانمایی سومین مرکز تعویض پلاک در شهر مشهد تعیین شده و منتظر بازدید بازرسین راهور ناجا در هفته آینده هستیم و پس از اخذ مجوز نهایتاً تا 1 الی 2 ماه آینده مرکز 3 تعویض پلاک شروع به کار می‌کند.

,

وی افزود: تأسیس مرکز شماره 3 تعویض پلاک تأثیر به سزایی در کاهش مراجعه کنندگان مراکز دیگر به خصوص مرکز شماره یک واقع در بلوار شهید ساجدی دارد.

,

دهنوی در رابطه با کلان پروژه عابر پیاده در کشهد تشریح کرد: در جهت ارتقای ایمنی عبور عابرین پیاده در سطح شهر مشهد، طرح اعمال قانون خودرو‌های متعارض به حق تقدم عابر پیاده ابلاغ شد که به نحوی شهرداری مشهد متولی این طرح است.

,

وی افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بر این بود که در جهت اجرای طرح حق تقدم عابرین پیاده، تبلیغات و اطلاع رسانی زمان شروع این طرح در تمام بیلبورد‌های نقاط سطح شهر مشهد قرار بگیرد تا از یکم مرداد ماه اعمال قانون صورت گیرد ولی با بازگشت موج دوم ویروس کرونا و برگشت به وضعیت قرمز، طرح به مدت کوتاهیی به تعویق افتاده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه