اخبار داغ

روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی خبر داد:

اعدام دو نفر از عوامل بمب‌گذاری در مهاباد

اعدام دو نفر از عوامل بمب‌گذاری در مهاباد
روابط عمومی دادگستری استان اذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: عوامل شهادت 12 نفر از هموطنان کرد و اذری زبان اذربایجان غربی به سزای اعمال خود رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  روابط عمومی دادگستری استان اذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: عوامل شهادت 12 نفر از هموطنان کرد و اذری زبان اذربایجان غربی به سزای اعمال خود رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


در پی اجرای حکم دو تن از محکومان روابط عمومی دادگستری اذربایجان غربی اطلاعیه ای صادر کرد متن اطلاعیه بدین شرح است:

,
,


بسمه تعالی
بدین وسیله به اطلاع هموطنان عزیز به ویژه مردم شریف و نجیب استان آذربایجان غربی می رساند:

,
,
,


در پی بمبگذاری سال 1389 در شهرستان مهاباد و دستگیری عوامل گروهک های تروریستی وابسته به سرویس های اطلاعاتی بیگانه شبکه بمبگذاری در سال 1392 منهدم شد و امروز 24/4/99 دو تن از عوامل اصلی  بمب گذاری سال 89 در شهرستان مهاباد که حکم اعدام آنها  پس از طی تمامی مراحل قانونی تایید شده بود اجرا شد.

,
,


گفتنی است در جریان بمب گذاری و انجام این اقدام تروریستی توسط محکومان فوق الذکر در سال 89، 12 نفر از هموطنان کرد و اذری زبان به شهادت رسیده و بیش از 40 نفر نیز مجروح شدند که تعدادی از خانواده های معزز شهدای این حادثه تروریستی نیز در مراسم اعدام در محوطه زندان ارومیه حاضر بودند.

,
,


روابط عمومی دادگستری اذربایجان غربی بار دیگر تاکید می کند سیاست  قطعی  دستگاه قضایی در دوران تحول برخورد قاطع و عبرت آموز با برهم زنندگان امنیت عمومی و افرادی  که دستشان به خون پاک هموطنان عزیز آلوده گردیده می باشد و ان شا الله این مسیر مستدام خواهد بود.

,
,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه