اخبار داغ

پس از افزایش 15 درصدی نان صورت گرفت؛

وعده اداره صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد برای افزایش کیفیت نان پس از افزایش قیمت

وعده اداره صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد برای افزایش کیفیت نان پس از افزایش قیمت
مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پی گران تر شدن قیمت نان، وعده افزایش کیفیت این محصول پرمصرف در 20 روز آینده را داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سالار حسین پور در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  با اشاره به مجازات متخلفان صنف خبازی گفت: با نظارت ها تلاش داریم ظرف 20 روز مردم استان شاهد افزایش کیفیت نان باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس ,

مدیرکل صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تغییرات در قیمت نان گشت های روزانه مقوله کیفیت و مسائل بهداشتی در نانوایی ها را در دو نوبت صبح و بعدازظهر رصد می کنند.

,

وی بیان کرد: مجازات متخلفان متفاوت است که شامل کسر سهمیه، پلمپ واحد صنفی، و جریمه خواهد بود.

,

حسین پور گفت: نگاه ما بر ارتقای کیفیت نان است، و هر گاه صحبت از این موضوع شد چرا وزن نان یا کیفیت آن خوب نیست، در مواردی بیان می شد که به دلیل قیمت پایین نمی توان در خصوص برخی کیفیت ها جوابگو باشیم، در این شرایط با افزایش قیمت نسبی حداقل باید کیفیت نان افزایش پیدا کند و تعارفی با هیچ واحد خبازی نخواهیم داشت.

,

مدیر کل صنعت و معدن در ادامه افزود: اگر حتی 50 درصد واحدهای خبازی در راستای افزایش کیفیت نان تعطیل شود، هیچ گونه خدشه ای در بحث تولید نان با کیفیت ایجاد نخواهد شد، به همین دلیل به شدت با نظارت ها درصدد افزایش کیفیت نان هستیم به گونه ای که مردم ظرف مدت 20 روز آینده کیفیت نان را احساس کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه