اخبار داغ

رئیس دانشگاه لرستان:

امتحانات عملی دانشجویان دانشگاه لرستان به صورت حضوری برگزار می‌شود

امتحانات عملی دانشجویان دانشگاه لرستان به صورت حضوری برگزار می‌شود
عزیزی گفت: امتحانات عملی دانشجویان دانشگاه لرستان از ۲۳ تیر تا ۱۵ مرداد ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به برگزاری امتحانات در ایام شیوع کرونا اظهار داشت: تمام امتحانات تئوری دانشگاه لرستان به صورت مجازی برگزار شد به طوری که تاکنون ۹۷ درصد از امتحانات برگزار شده و امتحان دروس عملی نیز به صورت حضور برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: کلاس‌های عملی از ۲۳ تیرماه آغاز و تا ۱۵ مرداد ادامه دارد، کلیه خوابگاه ها تخلیه و آمار تعداد دانشجویان احصا و با توجه به داشتن ۴۰۰ اتاق در خوابگاه دانشگاه، ظرفیت شش نفر را برای هر اتاق به دو نفر رسانده‌ایم.

,

رئیس دانشگاه لرستان عنوان کرد: از ۲۳ تیر تا ۱۵ مرداد ماه امتحانات عملی برگزار می شود، مطمئنا تعداد اتاق ها در بعضی از مواقع به یک نفر هم خواهد رسید و با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری و تهویه هوا کلاس های عملی برگزار و برای دانشجویان بومی هم سرویس رفت و آمد مشخص شده که بتوانند بدون هیچ دغدغه ای کلاس‌های عملی خود را برگزار کنند.

,

وی با اشاره به برنامه های سال تحصیلی جدید تصریح کرد: پیش بینی می شود در نیمسال اول سال تحصیلی جدید، یعنی از ۱۵ شهریور ثبت نام و انتخاب واحد آغاز و شروع کلاس‌ها از ۲۱ شهریورماه باشد و با توجه به اینکه مصوبه وزارتخانه که ۵۰ درصد از خوابگاه ها استفاده شود، سعی می کنیم حتی زیر ۵۰ درصد هم خوابگاه را در اختیار دانشجویان قرار دهیم؛ سال تحصیلی جدید به نوعی آمیخته‌ای از برگزاری دروس به صورت مجازی و حضوری خواهد بود.

,

عزیزی تصریح کرد: با توجه به اینکه امتحانات عملی ۱۵ مرداد به اتمام می رسد و از طرفی ۱۵ شهریور شروع سال تحصیلی جدید است و در هر ترم حداقل باید شش هفته از دروس بگذرد، با توجه به این زمان کم نمی توانیم ترم تابستان را برگزار کنیم.

,

وی با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه لرستان گفت: با توجه به لغو شدن آزمون دکتری و ارشد، ما این آمادگی را داریم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و با همکاری ستاد و بسیج دانشجویی آزمون سراسری کنکور را در استان برگزار کنیم.

,

رئیس دانشگاه لرستان به آخرین وضعیت پروژه های عمرانی دانشگاه اشاره کرد و افزود:تقاطع غیر همسطح در ورودی دانشگاه فعال است و حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تعهد پیمانکار در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

,

وی بیان کرد: پروژه دانشکده علوم پایه فاز D وابسته به ساختمان اداره کل آموزش امور دانشجویی از دیگر پروژه های در حال اجرای دانشگاه است که این پروژه حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت دریافت تخصیص در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

,

عزیزی با اشاره به پروژه دانشکده ادبیات علوم انسانی اظهار داشت: این پروژه با توجه به دریافت تخصیص کم حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال انجام کار است و پروژه محوطه سازی دانشگاه نیز به صورت بخش بخش دیوارهای محوطه در حال انجام است.

,

وی خاطرنشان کرد: پروژه سرای دانشجویی پسران از محل تسهیلات بانک ملی و صندوق رفاه در حال انجام است که حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به اینکه ردیف ملی ندارد و از محل درآمدها در حال ساخت بوده سعی بر این است که هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه