اخبار داغ

نماد کارخانه قند یاسوج در میان شرکت های قند بورسی+سند

نماد کارخانه قند یاسوج در میان شرکت های قند بورسی+سند
نماد کارخانه قند یاسوج در بین شرکت های قند بورسی دیده می شود اما به نظر می رسد به دلیل مشکلاتی که از سال های قبل وجود داشته است فعالیت آن در بازار سرمایه و بورس متوقف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛  کارخانه قند یاسوج در سال 1344 در منطقه اکبر آباد یاسوج به عنوان صنعت مادر استان کهگیلویه و بویراحمد تاسیس شد و از بدو تاسیس تاکنون همواره آبستن اتفاقات عجیب و کمبودهای فراوان بوده است و به جرأت می‌توان گفت آنچنان که باید باری از روی دوش محرومیت استان برنداشته و همواره با حاشیه‌های عجیب از ورشکستگی‌ها و واگذاری‌ها تا زد وبندهای متفاوت ذهن مردم این منطقه را نسبت به اولین و بزرگترین کارخانه شهر یاسوج مشغول کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس؛,

کارگران کارخانه قند یاسوج به پاس صدور رای نهایی ابطال واگذاری غیرقانونی این کارخانه از اقدام جهادی و انقلابی رئیس دستگاه قضایی قدردانی کردند .

,
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ماه گذشته در جمع خبرنگاران به موضوع کارخانه قند یاسوج اشاره کرد و گفت: پرونده کارخانه قند یاسوج در حال طی مراحل قانونی آن است و حکم ابطال این معامله صادر شده است و این کارخانه باید به بانک تجارت برگشت بخورد و حقوق طرفین باید در نظر گرفته شود.
,

سرانجام تکلیف این کارخانه که یکی از صدها واگذاری غیر قانونی و خارج از عرف واحدهای تولیدی کشور به نور چشمی‌ها بود و کارگران این کارخانه با بی درایتی مسئولان از کار اخراج شده بودند، مشخص و رای نهایی صادر شد.

,
, ,
 
,

امروز نیز نماد کارخانه قند یاسوج در بین شرکت های قند بورسی دیده می شود اما به نظر می رسد به دلیل مشکلاتی که از سال های قبل وجود داشته است فعالیت آن در بازار سرمایه و بورس متوقف شده است این در حالی است که با ورود به بازار سرمایه می تواند در اینده باعث رونق این کارخانه شود.

,

می توان به مسئولان استانی پیشنهاد داد به شرط آن که این کارخانه در مسیر درست قرار گیرد تلاش کنند ان را وارد بورس و بازار سرمایه کنند تا از طریق آورده بورسی بتوان علاوه بر پویایی این کارخانه زمینه اشتغال افراد بسیاری را فراهم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه