اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

سرانجام خوش مطالبات آبداران کهگیلویه و بویراحمد با تزریق 2 میلیاردی

سرانجام خوش مطالبات آبداران کهگیلویه و بویراحمد با تزریق 2 میلیاردی
معاونت عمرانی استاندار در خصوص پرداخت اعتبار به شرکت آب و فاضلاب جهت بررسی حقوق عقب افتاده آبداران گفت: مبلغ 2 میلیارد اعتبار جهت بررسی حقوق آبداران به حساب شرکت آب و فاضلاب واریز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس اوایل هفته جاری تعدادی از آبداران با حضور در استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار پیگیری پرداخت 7 ماه حقوق عقب مانده خود شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این افراد با اشاره به عدم دریافت حقوق و مزایای خود بیان کردند: مسوولان استان در کهگیلیه و بویراحمد خصوصا آب و فاضلاب، حدود 7 ماه است که حقوق پرداخته نکرده است، مدیر کل آب و فاضلاب بعد از اطلاع اینکه آبدار هستیم بیان کرده است پیمانکاران در خصوص حقوق عقب مانده شما اقدام کند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس گفت: اعتباراتی جهت پرداخت به آبداران در نظر گرفته شده است و این پرداخت از طریق آب و فاضلاب انجام می شود تا بعد از واریز به حساب پیمانکاران، حقوق آبداران پرداخت شود.

,
,
, صبح زاگرس,

عزیز فیلی بیان کرد: برخی از آبداران حقوق عقب افتاده ای در حد 3 الی 4 ماه دارند و از طرفی برخی از آنها با خود پیمانکار مشکلاتی دارند و تعداد محدودی حقوق عقب افتاده 7 ماه دارند که دلیل آن مشکل با پیمانکار است.

وی افزود: از لحاظ تامین اعتبار مشکلی وجود ندارد، و اعتبارات تامین می شود، هرچند عده ای از رفتار آب و فاضلاب سوء استفاده می کنند و مشکلاتی ایجاد می کنند.

فیلی در خصوص اعتبار در نظر گرفته شده برای پرداخت به آب داران گفت: مبلغی در حدود 2 میلیارد تومان به حساب  شرکت آب و فاضلاب پرداخت شده است.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه