اخبار داغ

اتوماسیون فولاد جهت ارتباط با سازمان لیگ قطع شد/ بلاتکلیفی جنوبی‌ها برای دیدار مقابل پرسپولیس

اتوماسیون فولاد جهت ارتباط با سازمان لیگ قطع شد/ بلاتکلیفی جنوبی‌ها برای دیدار مقابل پرسپولیس
باشگاه فولاد اعلام کرد هنوز پاسخ روشنی به آخرین مکاتبه‌اش برای برگزاری یا عدم برگزاری دیدار مقابل پرسپولیس داده نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، طبق برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولادخوزستان باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند. این برنامه در حالی است که فولادی‌ها به دلیل ابتلای بالای ٢۵ درصد از اعضای تیم‌شان به ویروس کووید-19 در دو هفته گذشته رقابت های لیگ برتر مقابل نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان به میدان نرفته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


اعضای این تیم اخیراً در دو مرحله تست PCR زیر نظر ایفمارک شرکت کرده‌اند که نتایج این تست‌ها به اطلاع سازمان لیگ رسانده شده است البته پاسخ تعدادی از تست‌ها نیز ساعتی گذشته به دست مسولان باشگاه رسیده است اما به یک باره سامانه اتوماسیون سازمان لیگ برای باشگاه فولاد به علل نامعلومی قطع شده است تا تنها راه ارتباطی رسمی این باشگاه با سازمان لیگ از ساعت ١٩ امروز (٢۴ تیر) مسدود شده باشد.

این درحالی است در فاصله دو روز مانده تا مسابقه پرسپولیس و فولاد، هنوز پاسخ روشنی به آخرین مکاتبه باشگاه فولاد برای برگزاری یا عدم برگزاری این دیدار داده نشده است و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تا این لحظه پاسخی به تماس مسؤلان فولاد نداده‌اند.

,
,
,
,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه