اخبار داغ

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد:

کانون پرورش فکری در ماجرای زمین شهرک رزمندگان بی‌تقصیر است

کانون پرورش فکری در ماجرای زمین شهرک رزمندگان بی‌تقصیر است
پیغمبری با بیان اینکه کانون پرورش فکری در ماجرای زمین شهرک رزمندگان بی‌تقصیر است، گفت: نامه اخطار شهرداری به کانون به آدرس اشتباهی ارسال‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین پیغمبری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در پاسخ به مسائل و مشکلاتی که در خصوص زمینه منطقه شهرک رزمندگان یزد پیش‌آمده و اینکه آیا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد کم کاری کرده است یا خیر، گفت: این زمین در سال 87 – 88 توسط اداره راه و شهرسازی واگذار و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد این زمین را دریافت کرده تا مجتمع فرهنگی هنری با عنوان پروژه آذریزدی را بسازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با بیان اینکه این گفته شد این زمین 20 سال در اختیار کانون پرورش فکری کودکان یزد بوده اشتباه است و 12 سال بیشتر نبوده، افزود: طرح توجیهی مجتمع فرهنگی هنری آذریزدی این است که یک مجتمع شامل آمفی‌تئاتر با تجهیزات کامل و همچنین استقرار مرکز اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد در این زمینه ساخته شود.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه کانون سازنده این طرح نیست بلکه صاحب پروژه است، اظهار داشت: همه‌کاره‌ای این زمین را راه و شهرسازی یزد عهده‌دار و کوچک‌ترین تغییر در شکل این زمین را باید با مجوز این سازمان انجام دهیم.

,

 

,

کانون پرورش فکری فقط پیگیر طرح شهرک رزمندگان است نه سازنده آن

, کانون پرورش فکری فقط پیگیر طرح شهرک رزمندگان است نه سازنده آن, کانون پرورش فکری فقط پیگیر طرح شهرک رزمندگان است نه سازنده آن,

پیغمبری اذعان داشت: به‌احتمال‌زیاد شهردار منطقه 3 یزد مطلع نبودند که ساخت این پروژه بر عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد نیست، چون ما فقط پیگیر ساخت آن هستیم.

,

این مقام مسئول اضافه کرد: بعد از اختصاص زمین ۴۰۰۰ متری به کانون و درخواست کانون مبنی بر اضافه کردن ساختمان اداری، سوئیت، افزایش ظرفیت سالن آمفی‌تئاتر و... نقشه مجدد اصلاح و پس از نامه‌نگاری و موافقت آموزش‌وپرورش، زمین آموزش‌وپرورش هم به کانون اختصاص یافت.

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: بعدازاینکه راه و شهرسازی طراحی اولیه را انجام می‌دهد، متوجه متراژ پایین این پروژه می‌شود و به همین دلیل، زمین را از 4 هزار متر به 6 هزار متر افزایش و 2 هزار متر دیگر به آن اضافه کرد.

,

وی با بیان اینکه دیوارچینی زمین شهرک رزمندگان در توان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد نیست، اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد با بودجه بسیار اندکی که دارد توان ساخت دیوار را در اطراف زمین منطقه شهرک رزمندگان ندارد.

,

 

,

فضاسازی زمین کانون بر عهده شهرداری منطقه 3 بوده است

, فضاسازی زمین کانون بر عهده شهرداری منطقه 3 بوده است, فضاسازی زمین کانون بر عهده شهرداری منطقه 3 بوده است,

پیغمبری اضافه کرد: در تاریخ 9 تیرماه سال 94 فرمانداری یزد طی یک مصوبه به شهرداری منطقه 3 اعلام کرد که شهرداری متعهد است تا پایان سال 94 نسبت به فضاسازی سبز مجاور زمین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد را اجرایی کند.

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد اضافه کرد: در بند دوم این مصوبه هم راه و شهرسازی موظف گردید تا زمین را قطعی به نام کانون کند که این اتفاق تا الان صورت نگرفته، پس طبیعتاً زمینی که به نام کانون پرورش فکری نباشد را نمی‌توانیم هیچ‌گونه کار عمرانی در آن انجام دهیم.

,

, ,

وی با تأکید بر اینکه کانون پرورش فکری در ماجرای زمین شهرک رزمندگان هیچ‌گونه تقصیری ندارد عنوان کرد: ازیک‌طرف شهرداری باید فضاسازی را انجام دهد و هم اینکه راه و شهرسازی این زمین را به نام کانون نکرده است که بتوانیم برای اجرای طرح برنامه‌ریزی کنیم.

,

 

,

34 نامه‌نگاری برای پیگیری مشکلات زمین شهرک رزمندگان از سوی کانون انجام شد

, 34 نامه‌نگاری برای پیگیری مشکلات زمین شهرک رزمندگان از سوی کانون انجام شد, 34 نامه‌نگاری برای پیگیری مشکلات زمین شهرک رزمندگان از سوی کانون انجام شد,

پیغمبری با اشاره به اینکه تابه‌حال 34 نامه‌نگاری از سوی کانون برای رفع مشکلات زمین شهرک رزمندگان انجام‌گرفته است افزود: بسیاری از این نامه‌ها متأسفانه از سوی مراکزی که پیگیر آن بودیم بی‌جواب مانده است ولی در حال حاضر هم پیگیر آن هستیم.

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در پاسخ به نامه اخطاریه که شهرداری منطقه 3 برای کانون ارسال کرده و بی‌جواب ماند، گفت: متأسفانه آدرس نامه ارسالی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد اشتباهی بوده و اصلاً این نامه به کانون نرسید، پس‌ازاینکه خبر بی‌جواب ماندن این نامه از سوی یزدرسا منتشر شد بلافاصله یک نفر را مأمور کردیم تا این مسئله را مشخص کند، پس از دو روز متوجه شدیم که به یک آدرس اشتباهی که اصلاً هیچ‌گونه ارتباطی با کانون نداشته ارسال‌شده است و طبیعتاً وقتی نامه‌ای به دست ما نرسیده، نمی‌توانیم به آن پاسخ دهیم.

,

وی با اشاره به اینکه با اتفاقی که اخیراً رخ داد ملزم هستیم که این مسئله را جدی‌تر از گذشته پیگیر آن باشیم، عنوان کرد: قطعاً ازاین‌پس به‌طورجدی پیگیر هستیم تا ان‌شاءالله مجوز آن را دریافت کنیم و حصارکشی آن را تحت هر شرایطی و در آینده نزدیک شروع کنیم تا مردم این منطقه نیز مشکلاتشان مرتفع شود.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه