اخبار داغ

معاون استاندار آذربایجان غربی خبر داد؛

زلزله زدگان قطور خوی بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

زلزله زدگان قطور خوی  بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند
رحمانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بازسازی مناطق زلزله زده قطور پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به مناطق زلزله زده قطور خوی عصر روز سه شنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، مدیران ارشد استان و بانک های عامل مورد بررسی قرار گرفت.‌‌

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رحمانی در این جلسه با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به مناطق زلزله زده قطور خوی اظهار داشت: برای جبران خسارات وارده به بخش قطور بیش از ۱۴ هزار فقره تسهیلات در قالب وام احداث، معیشتی و دام در نظر گرفته شده است که برای بیش از ۱۰ هزار فقره تسهیلات ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بانک های عامل ابلاغ شده است.

,

وی در ادامه از پرداخت بیش از ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات برای بازسازی مناطق زلزله بخش قطور خبر داد و افزود: از این میزان اعتبار ۲۲ میلیارد شامل تسهیلات احداثی، ۱۳ میلیارد وام معیشتی و ۱ میلیارد تومان تسهیلات تعمیری میباشد.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بر بازسازی مناطق زلزله قطور تا پایان فصل کاری تاکید نمود و افزود: برای تسریع در روند بازسازی باید هرچه سریع تر تسهیلات در اختیار مردم قرار گیرد و مردم نیز پس از اخذ تسهیلات با همراهی بنیاد مسکن نسبت به احداث واحدهای مسکونی اقدام نمایند.

,

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی نیز در این جلسه به تامین مصالح مناطق زلزله زده قطور اشاره کرد و افزود: انواع مصالح ساختمانی برای احداث واحدهای مسکونی خسارت دیده به ارزش ۳۴ میلیارد تومان به این مناطق ارسال شده است.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه سفر به خوی از انبار مصالح ساختمانی و شن و ماسه مورد نیاز برای بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده بخش قطور خوی بازدید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه