اخبار داغ

گزارش؛

حال ناخوش تنهازمین چمن شهر زرنه ایوان+تصاویر

حال ناخوش تنهازمین چمن شهر زرنه ایوان+تصاویر
تنها زمین چمن شهر زرنه ایوان بخاطرعدم رسیدگی مسئولان سالهاست که از وضعیت نامناسبی برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، بدون تردید ورزش، یکی از مسایل و موضوعات با اهمیت هر جامعه به شمار می آید و تعداد بی شماری از افراد، به انواع ورزش علاقه مند هستند و بخشی از وقت خود را بدان اختصاص می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار،, ایلام بیدار،,

اهمیت ورزش توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان همه اقشار جامعه، به دلیل آثار سودمندی است که از این کار به دست می آید؛ چون ورزش مایه پرهیز از بیکاری، مبارزه با کسالت و تنبلی، افزایش توانایی های جسمی و روحی، شجاعت، سلامت جسمانی و فکری و نیز وسیله ای برای جمع گرایی و اجتماعی شدن است.

,

یکی از ورزش هایی که طرفدار زیادی را به خود اختصاص داده است ورزش پر نشاط فوتبال است،با توجه به پیشرفت جوامع شهری امروزه می بینیم که در اکثر شهرهای کشور برای این ورزش پرطرفدار امکاناتی  از جمله داشتن زمین چمن مناسب فراهم شده است .

,

شهر زرنه با وجود اینکه از جوانان علاقه مند به رشته فوتبال برخوردار است اما متاسفانه بیش از یکسال است که زمین چمن این شهر به حال خود را رها شده است و از وضعیت نامناسبی برخوردارمی باشد.

,

در این راستا خبرنگار حوزه ورزش پایگاه خبری جویزر به برررسی این موضوع پرداخته است.

,

غلامی یکی از جوانان شهر زرنه است که در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:در بین جوانان شهر زرنه پتانسیل ورزشی زیادی وجود دارد که هر کدام از این افراد در حوزه و رشته های ورزشی مشغول به فعالیت در رده استانی و حتی کشوری هستند.

,

غلامی گفت:همانطور که می دانید ورزش فوتبال در بین رشته های ورزشی از پرطرفدارترین ورزشها در بین رده های سنی مختلف می باشد ،که در این زمینه جوانان شهر زرنه بدلیل اینکه از زمین مناسب بهره مند نیستند مجبوراٌ به شهر ایوان مراجعه کنند که این خود هزینه هایی مالی را در پی دارد.

,

وی به وضعیت این زمین چمن پرداخت و بیان داشت : همانطور که مشاهده می کنید علف های هرزی که در این زمین چمن روییده اند بیانگر بی توجهی مسئولین اداره ورزش و جوانان در امرمراقبت و نگهداری از این زمین است چرا که اگر بصور مداوم به این مجموعه رسیدگی می شد الان شاهد این وضعیت نبودیم.

,

وی در پایان گفت: از مسئولین اداره ورزش و وجوانان استان و شهر ایوان خواستارم که زمینه مساعد نبودن وضعیت این زمین فوتبال را فراهم نمایند چرا که در فصل تابستان هستیم این مجموعه می تواند نقش سازنده ای در پر کردن اوقات فراغت جوانان داشته باشد.

,

 

,

, ,

 

,

عدم پاسخگویی مسئولان اداره ورزش و جوانان

, عدم پاسخگویی مسئولان اداره ورزش و جوانان, عدم پاسخگویی مسئولان اداره ورزش و جوانان,

طی تماسهایی که با رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان داشتیم متاسفانه  موفق به برقراری ارتباط با ایشان نشدیم.

,

ناگزیربا پیگیری هایی که با روابط عمومی شهرستان داشتیم قول مساعد مبتی بر پاسخگویی و ارایه توضیحات به این پایگاه خبری نحلیلی را دادند که متاسفانه علی رغم گذشت چندین روز همچنان هیچ گونه توضیحاتی به این پایگاه خبری ارسال نشده است.

,

در پایان نگارنده بیان دارد که لازم و ضروری است که مسئولان شهرستان پاسخگویی اصحاب رسانه باشند چرا که خبرنگاران تمام تلاش خود را به کارخواهند گرفت که صدای مردم باشند.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه