اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار:

طرح جامع «مدیریت انقلابی محله» به‌زودی در فریدونکنار رونمایی می‌شود

طرح جامع «مدیریت انقلابی محله» به‌زودی در فریدونکنار رونمایی می‌شود
از برگزاری رژه خودرویی بانوان این شهرستان به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد و گفت: طرح جامع مدیریت انقلابی محله در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد برمر در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهارکرد: هرچه که انقلاب اسلامی تکامل پیدا کرده و به سمت آینده پیشروی می‌کند، اضلاع درگیری نظام سلطه با ما بیشتر از گذشته می‌شود و تردیدی وجود ندارد که یکی از این اضلاع تماس و مواجه در بستر جنگ نرم و هدف قرار دادن نهاد خانواده است.
 
وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب نخستین خاکریز یک خانواده و اساسا لایه محافظ سبک زندگی اسلامی ایرانی است خاطرنشان کرد: اگر این خاکریز در سایه غفلت تسامح و تساهل ما در این رویارویی و جدال فرو بپاشد باید شاهد فروپاشی و اشغال خاکریزهای بعدی نیز باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: آمارهای نگران کننده طلاق، کاهش جمعیت و نسل، برون سپاری تربیت فرزند از منزل به مهدهای کودک، گرایش به حیوانات خانگی، ازدواج سفید، خیانت در زندگی مشترک و ده‌ها مسئله در زمینه خانواده و سبک زندگی ویروس‌های تحمیلی فرهنگ منحط غربی در جامعه اسلامی ما است.

برمر یادآور شد: غرب که خود را مهد تمدن، دموکراسی، حقوق بشر و مدافع حقوق زنان می‌داند تا حدود ۷۰ سال قبل ارتقا سطح تحصیلات زنان در آنجا با محدودیت‌های فراوان مواجه بود.

وی ادامه داد: تا نیم قرن قبل، زنان در اروپا و آمریکا مالک دارائی‌های خودشان نبودند و این دارائی‌ها در اختیار شوهر، پدر و یا برادرشان بود اما این در حالی است که اسلام از هزار و ۳۰۰ سال قبل حقوق زنان در زمینه‌های مختلف از جمله بیعت، حق رأی مالکیت، مشارکت فعال در عرصه‌های اجتماعی و غیره را محترم و محفوظ دانسته و به عبارتی غرب هزار و ۳۰۰ سال از اسلام در این زمینه عقب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با بیان اینکه مثال‌های فراوانی از زنان الگو از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی ایران وجود دارد اظهارکرد: نقش پررنگ و موثر زنان در دوران مبارزات ستمشاهی و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌های دفاع مقدس و جبهه مقاومت و سایر حوزه‌های اجتماعی انکارناپذیر است.

وی تصریح کرد: عفاف و حجاب رمز ماندگار و سپر دفاعی مستحکم جامعه اسلامی ما در برابر آسیب‌های محیطی و تهاجم فرهنگی خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با اشاره به اینکه نقش سپاه و بسیج در تقویت عفاف و حجاب است، تاکید کرد: ایمن‌سازی جامعه و مخصوصا نهاد خانواده از تهدیدات مخرب محیطی را برای خود یک تکلیف دینی و انقلابی می‌دانیم.

برمر گفت: الگوی بسیج در هفته عفاف وحجاب که سرآغازی است برای یک شروع پرتحرک برای نقش‌آفرینی بانوان دیار خطه مبارک فریدونکنار، بانوی بصیر است.

وی در پایان از رونمایی طرح جامع مدیریت انقلابی محله در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه