اخبار داغ

دیواری رو سیاه و نرده ای شکسته؛

زخمی 4 ساله که تاکنون التیام نیافته است/ بی توجهی شهرداری به نواحی شرقی سنندج!

زخمی 4 ساله که تاکنون التیام نیافته است/ بی توجهی شهرداری به نواحی شرقی سنندج!
4 سال از حادثه ی تصادف تریلی در اتوبان دکتر حسینی گذشته اما شهرداری سنندج هیچ نوع بازدیدی از این مسیر نداشته و نرده های شکسته شده همچنان رها شده باقی مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، 6 آبان ماه سال 1395 بود که بر اثر چپ کردن یک تریلر در اتوبان دکتر حسینی سنندج متاسفانه راننده ی این کامیون جان خود را از دست داد و خسارت فراوانی را در این مسیر متحمل شد به طوری که قسمتی از نرده های آهنی این منطقه که بر اثر این تصادف دچار شکستگی شده بود بعد از 4 سال از گذشت آن ماجرا همچنان بدون تعمیر مانده است و هیچ اقدامی در راستای آن توسط مسئولین صورت نگرفته است و حتی بنزین ریخته شده در روی دیوارهای آن همچنان خودنمایی می کند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

, ,

آیا تمام حل معضلات سنندج از قسمت شهرداری تا استاندار قابل مشاهده است؟!

, آیا تمام حل معضلات سنندج از قسمت شهرداری تا استاندار قابل مشاهده است؟!, آیا تمام حل معضلات سنندج از قسمت شهرداری تا استاندار قابل مشاهده است؟!,

یکی از شهروندان شهرک احمدی سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی می گوید: 4 سال از ماجرای واژگونی تریلر که از سمت سقز به سنندج در حال حرکت بود و پس از برخورد راننده اش جان باخت می گذرد اما هنوز آثار به جا مانده ی این تصادف در این مکان وجود دارد به طوری که اگر کسی نداند که در این منطق چه اتفاقی رخ داده است انگار محل تجمع زباله ها بوده است.

,

, ,

وی گفت: کودکان ما هر روز در این مسیر در حال رفقت و آمد و حتی در کناره ی این نرده ها مشغول بازی هستند و اگر خدایی نکرده برای آنها اتفاقی رخ داد هیچ کسی خود را مسئول نمی داند.

,

وی افزود: آیا تمام حل معضلات سنندج از قسمت شهرداری تا استاندار قابل مشاهده است و مابقی جاها هر چند خطرهای فراوانی برای مردم داشته باشد دیده نمی شود!

,

, ,

هیچ نوع کار قابل توجهی انجام نگرفته است

, هیچ نوع کار قابل توجهی انجام نگرفته است, هیچ نوع کار قابل توجهی انجام نگرفته است,

یکی دیگر از شهروندان سنندجی در این مسیر می گوید: بارها پیش آمده است که با ماشین از این مسیر رد شده ایم اما هر بار احتمال دارد که این واقعه برای راننده ای دیگر پیش بیاید چرا که نرده های شکسته شده در این مسیر همچنان و به همان روال 4 سال پیش باقی مانده است و هیچ نوع کار قابل توجهی انجام نگرفته است.

,

, ,

وی گفت: آیا شهردار سنندج فقط باید مرکز شهر را ببیند و بی توجه از سایر معضلات شهری بگذرد؟ مگر مردم این نواحی چه گناهی کرده اند که همچنان باید چوب نادرست این مدیریت شهری را بخورند؟ آیا او خود را جدا از مردم می داند.

,

وی افزود: حتی آشغال دپو شده  در این منطقه به همان منوال باقی مانده و شهرداری در این خصوص عملکرد مثبتی نداشته است.

,

, ,

شهروندان سنندجی از نبود عزم کافی مسئولان برای حل مشکلات اتوبان دکتر حسینی برای انجام این اقدام گله‌مند و خواستار انجام اولویت‌ها در امور شهرداری سنندج شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه