اخبار داغ

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

افزایش بستری بیماران کرونایی در لرستان/ابتلای ۱۰۰ نفر در یک مراسم عروسی

افزایش بستری بیماران کرونایی در لرستان/ابتلای ۱۰۰ نفر در یک مراسم عروسی
فرهادی با اشاره به اینکه روند ابتلا و بستری بیماران کرونایی در استان افزایش یافته است گفت: در یک مراسم عروسی در لرستان 100 نفر به کرونا مبتلا شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: وضعیت ابتلا به کرونا از اواسط خرداد افزایش یافته و به ترتیب، روند بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا نیز با افزایش همراه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده و اضافه کردن تخت های آی سی یو و همچنین اختصاص دادن بخش هایی دیگر از بیمارستان ها به کرونا از جمله اقدامات در این زمینه بوده است.

,

قائم مقاوم دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: ضروری است تا مردم نسبت به رعایت نکات بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند و در غیر این صورت محدودیت های بیشتری اعمال می شود.

,

وی با اشاره به شیوع کرونا در همه سنین گفت: این بیماری تنها مختص سنین بالا نیست و متاسفانه حتی برخی از نوزادان هم به کرونا مبتلا شده اند. استفاده از ماسک، عدم حضور در مکان های شلوغ می تواند از ابتلا به کرونا جلوگیری کند.

,

فرهادی با تاکید بر این که مراسم عروسی و ترحیم برای جلوگیری از شیوع کرونا برگزار نشود افزود: با برگزاری این گونه مراسم سلامتی بسیاری از افراد به خطر می افتد به طوری در یک مراسم عروسی در استان ۱۰۰ نفر به کرونا مبتلا شده که از این تعداد ۳۰ نفر بستری هستند که ضروری است از برگزاری مراسم هایی که سبب تجمع افراد می شود خودداری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه