اخبار داغ

مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون ووشو خبر داد؛

برگزاری اولین دوره مسابقات فرهنگی و هنری فدراسیون ووشو / 3 عنوان سهم ورزشکاران سیستان و بلوچستان شد

برگزاری اولین دوره مسابقات فرهنگی و هنری فدراسیون ووشو / 3 عنوان سهم ورزشکاران سیستان و بلوچستان شد
عباس شیبک از برگزاری اولین دوره مسابقات فرهنگی و هنری فدراسیون ووشو در جهت مقابله با کرونا و کسب چهار مقام توسط ورزشکاران سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس شیبک، مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون ووشو در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: اولین دوره مسابقات فرهنگی و هنری فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران به مناسبت میلاد امام رضا(ع) با شعار درخانه می مانیم و کرونا را شکست می دهیم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,


وی ادامه داد: از مجموع ۷۷ اثر ارسال شده به کمیته فرهنگی فدراسیون ووشو ۴۲ اثر در بخش عکس ،۲۳ اثر در قسمت فیلم و ۱۲ اثر در بخش کاریکاتور دریافت شد و در نهایت 12 نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان با بیان این که قضاوت این مسابقات برعهده  صیاد حیدری، داور بین المللی ووشو ایران بود، اذعان کرد: مسابقات در سه بخش و موضوع حضور ووشو در المپیک جوانان سنگال (کاریکاتور)، حرکات نمایشی تالو (عکس وفیلم) و ووشو درخانه (عکس وفیلم) انحام شد.

شیبک افزود: در بخش عکس این دوره طاها کارگران از چهارمحال و بختیاری، آیناز حسن نژاد از فارس و هادی غلام زاده از آذربایجان غربی و درسا مرادی از فارس و در بخش فیلم آلا عسکری از خوزستان، محمد امین رمضانی از سیستان و بلوچستان، بهار مبینی از کرمانشاه و امیر عباس مبینی از کرمانشاه  به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

 وی اضافه کرد: در بخش کاریکاتور نادیا عباسی از البرز، محمد عرفان حیدری از سیستان‌ وبلوچستان، فاطمه اکبری از گلستان و نجمه عظیمی از سیستان وبلوچستان عناوین برتر را کسب کردند.

انتهای پیام/ 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه