اخبار داغ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر داد؛

بستری روزانه ۲۴۰بیمار با تشخیص کرونا در قزوین/ مردم در مجالس عروسی و عزا شرکت نکنند

بستری روزانه ۲۴۰بیمار با تشخیص کرونا در قزوین/ مردم در مجالس عروسی و عزا شرکت نکنند
حمیدرضا نجاری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: متاسفانه تقریباً ۲۰ درصد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌‌های استان در وضعیت وخیمی به سر می‌برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا نجاری در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین با اشاره به وضعیت استان از لحاظ ابتلا به بیماری کرونا اظهار کرد: به طور متوسط در هر شبانه‌روز حدود ۲۲۰ تا ۲۴۰ بیمار در کل بیمارستان‌های سطح استان با تشخیص کرونا بستری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: متاسفانه تقریباً ۲۰ درصد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌‌های استان در وضعیت وخیمی به سر می‌برند.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کووید۱۹ گفت: با توجه به شرایط موجود توصیه می‌شود همه همشهریان به دستورالعمل‌های بهداشتی عمل کنند.

,

وی تصریح کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شست‌و‌شوی مرتب دست‌ها با زمان کافی و روش مناسب از موارد مهم برای پیشگیری از بیماری کرونا است.

,

نجاری عنوان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم تا از شرکت در مراسم‌های عزا و عروسی خودداری کنند هرچند حضور در این مراسم‌ها حق هرکسی است؛ اما اکنون در شرایط استثنائی به سر می‌بریم لذا تاکید می‌شود مردم تا حد امکان از حضور در تجمعات و اماکن عمومی اجتناب کنند.

,

وی در ادامه گفت: همه باید به این نکته توجه داشته باشند که فرد مبتلا به ویروس کرونا ممکن است ویروس را در محیط پخش کرده و موجب بیماری سایر افراد شود.

,

نجاری در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه استفاده از ماسک در کاهش انتقال بیماری و قطع زنجیره انتقال موثر است لذا همشهریان با مشاهده فردی که از ماسک استفاده نکرده به عنوان یک وظیفه اجتماعی از وی بخواهند که به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک اهمیت دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه