اخبار داغ

امام جمعه سبزوار:

دشمن درصدد ضربه زدن به ایران با ایجاد فشار اقتصادی است

دشمن درصدد ضربه زدن به ایران با ایجاد فشار اقتصادی است
حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه گفت : تمام سعی دشمن ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی در جنگ تمام‌عیار اقتصادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح توس؛ حجت‌الاسلام مقیسه امام‌جمعه سبزوار شب گذشته در نشست با اصحاب رسانه  بابیان اینکه عرصه سیاسی نتوانسته مردم ایران را از صحنه انقلاب خارج کند و امروز دست به راهکارهای دیگری برای فشار بر ملت ایران روی آورده‌اند اظهار داشت:امروز در شرایط جنگ اقتصادی تمام‌عیار قرار داریم که در این شرایط سخت رسالت خبرنگاران تقویت وحدت ملی، حمایت از منافع ملی و امیدآفرینی در بین مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی با اشاره به اینکه در این شرایط جنگ اقتصادی باور "ما می‌توانیم" کلید رفع مشکلات است که باید این نگاه  از سوی رسانه تبیین شود ادامه داد: راهکار مقابله با تحریم و جنگ اقتصادی استفاده درست از منابع و امکانات قدرتمندانه در مقابل تهاجم دشمنان است.

, .,

مقیسه در ادامه با اشاره به اینکه خبرنگاران در انتشار خبر با حفظ صداقت، منافع ملی را در اولویت قرار دهند تصریح کرد: اخبار جعلی علاوه بر اثرات منفی در باورهای مردم سبب کم شدن و لغزش این مسیر مهم  خواهد شد.

, مقیسه در ادامه با اشاره به اینکه خبرنگاران در انتشار خبر با حفظ صداقت، منافع ملی را در اولویت قرار دهند تصریح کرد: اخبار جعلی علاوه بر اثرات منفی در باورهای مردم سبب کم شدن و لغزش این مسیر مهم  خواهد شد.,

سرهنگ هادی موحد نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار نیز در این جلسه که به همت بسیج رسانه سبزوار تشکیل‌شده بود با اشاره به اثرات مثبت ارتباط خبرنگاران با مسئولین تأکید کرد: در صورت امکان باید جلسات ماهیانه خبرنگاران با مسئولان به‌منظور ارتقای ارتباط مستمر ادامه داشته باشد..

, سرهنگ هادی موحد نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار نیز در این جلسه که به همت بسیج رسانه سبزوار تشکیل‌شده بود با اشاره به اثرات مثبت ارتباط خبرنگاران با مسئولین تأکید کرد: در صورت امکان باید جلسات ماهیانه خبرنگاران با مسئولان به‌منظور ارتقای ارتباط مستمر ادامه داشته باشد.,

وی بابیان اینکه دشمن در تمامی عرصه‌ها شکست را واقعی و جانانه چشیده ادامه داد: دشمن با ابزار کامل و مجهز به میدان رسانه واردشده است تا به‌نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند.

, وی بابیان اینکه دشمن در تمامی عرصه‌ها شکست را واقعی و جانانه چشیده ادامه داد: دشمن با ابزار کامل و مجهز به میدان رسانه واردشده است تا به‌نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه