اخبار داغ

عضو هیات‌مدیره خانه مطبوعات اردبیل:

نهاد رسانه نیازمند تصمیمات بزرگ است

نهاد رسانه نیازمند تصمیمات بزرگ است
جمشیدی، عضو هیات‌مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل گفت: در شرایط فعلی که جامعه رسانه استان حال خوبی ندارد و بهبود اوضاع در گرو گرفتن تصمیمات بزرگ است تا بتواند نقش خود را به نحو احسن ایفا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سید مصطفی جمشیدی در جریان دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان با شهردار اردبیل، اظهار داشت: تاریخ بشر سه انقلاب بزرگ را از سر گذرانیده که آخرین آن انقلاب ارتباطات است که در جریان گذر به جامعه فراصنعتی روی داد و از این منظر رسانه دارای جایگاهی بی‌بدیل در عصر حاضر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: متاسفانه در جامعه ما جایگاه فرهنگ و رسانه به خوبی تبیین نشده و به عنوان مثال در مجلس شورای اسلامی شاهدیم که نمایندگان رغبتی برای پیوستن به کمیسیون فرهنگی ندارند و همین امر علت‌العلل بسیاری از مشکلات است.
 عضو هیات مدیره خانه مطبوعات اردبیل با بیان این که اگر قائل به تحقق توسعه هستیم باید مشارکت عمومی را جلب کنیم و در این فرآیند رسانه دارای جایگاهی حیاتی است، گفت: در شرایط فعلی جامعه رسانه استان حال خوبی ندارد و بهبود اوضاع در گرو گرفتن تصمیمات بزرگ است تا بتواند نقش خود را به نحو احسن ایفا کند.

,
,

جمشیدی تصریح کرد: حمایت‌های عملی از جامعه رسانه نظیر احداث مجتمع فرهنگی مطبوعاتی می‌تواند شرایطی مناسب برای حضور موثر نهاد رسانه در سطح جامعه فراهم آورد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه