اخبار داغ

برگزاری رقابت‌های تکواندو همچنان مبهم؛

فدراسیون جهانی تکواندو درصدد رای‌گیری از اعضا/ مسابقات جهانی نوجوانان در آستانه لغو

فدراسیون جهانی تکواندو درصدد رای‌گیری از اعضا/ مسابقات جهانی نوجوانان در آستانه لغو
فدراسیون جهانی تکواندو درنظر دارد تا با برگزاری مجمع آنلاین از اعضای واجد شرایط خود درمورد برگزاری یا عدم برگزاری رقابت‌های نوجوانان جهان تصمیم گیری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با فراگیر شدن بحران کرونا در کشور و شیوع ویروس کووید-19، ستاد مقابله با بیماری کرونا تصمیم به لغو تمامی رویدادها و اردوهای ورزشی گرفت تا از انتشار بیشتر این ویروس در جوامع ورزشی جلوگیری شود. این امر تنها مختص ورزش ایران نبود و اکثر کشورهای اروپایی نیز رقابت‌های ورزشی خود را با تعطیلی موقت مواجه کردند. ورز‌ش‌هایی مانند فوتبال اما پس از فروکش کردن تب اولیه کرونا در جهان مجدداً فعالیت خود را آغاز کردند لکن دستور باز آغاز ورزش‌های پربرخورد و رزمی هنوز در دنیا صادر نشده تا وضعیت رقابت‌های مهم جهانی نیز مبهم باقی بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فدراسیون جهانی تکواندو که در اوایل شیوع ویروس کرونا در جهان فعالیت‌های ورزشی و برگزاری رویدادهای خود را موقتاً با تعطیلی همراه کرده بود، در تقویم رسمی خود در سال جاری اعلام کرد برنامه‌‌اش برای شروع مجدد رقابت‌های جهانی بزرگسالان نیز نامشخص است و تنها در برنامه ارسالی خود خبر از برگزاری مسابقات نوجوانان جهان داده بود. در لیست صادرشده توسط فدراسیون جهانی تکواندو خبری از برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک و قهرمانی‌ قاره‌ها نبود و تنها نکته مثبت این لیست برگزاری رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان بود که گویا این یک مورد هم با فراگیری بیشتر کرونا در برخی کشورها شرایطش مبهم شده است.

,

فدراسیون جهانی تکواندو قصد دارد تا با برگزاری مجمعی قصد نطرخواهی و رای‌گیری از کشورهای عضو برای تصمیم‌گیری جهت برگزاری یا عدم برگزاری رقابت‌ها اقدامی عملی انجام دهد. شیوع شدید ویروس کرونا در بسیاری از کشورها و موج جدید بحران این بیماری در دنیا اما شاید تصمیم اولیه فدراسیون جهانی مبنی بر برگزاری رقابت‌های نوجوانان را وتو کند.

,

با توجه به این‌که رقابت‌های مهم‌تر نظیر انتخابی المپیک و مسابقات بزرگسالان توسط این فدراسیون لغو شده، به نظر نمی‌رسد که فدراسیون جهانی این ریسک را بپذیرد و مسابقات رده‌های پایه را در شرایط کرونایی فعلی برگزار کند. در هر صورت باید منتظر ماند و نتیجه نهایی رای‌گیری را مورد توجه قرار داد اما اگر هم فدراسیون برگزاری مسابقات را بپذیرد؛ تمهیدات ویژه و هزینه‌های زیادی را برای رعایت پروتکل‌های سفت و سخت ضدکرونایی باید متحمل شود.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه