اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

نیروهای هیئتی ورزش و جوانان استان همدان به زودی ساماندهی می‌شوند

نیروهای هیئتی ورزش و جوانان استان همدان به زودی ساماندهی می‌شوند
در حالی که نیروهای هیئتی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان همدان به دلیل شیوع کرونا ۴ ماه حقوق دریافت نکردند، مدیرکل ورزش و جوانان استان وعده داد، به زودی علاوه بر پرداخت حقوق، این نیروها ساماندهی می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ شیوع بیماری کرونا علاوه بر آن که باعث فوت بسیاری از هموطنانمان شد، به اقتصاد کشور و استان نیز لطمه زد، در این بین گردشگری همدان و فعالان این حوزه از جمله صاحبان هتل‌ها و خانه مسافرها، رستوران‌داران و اصناف دیگری همچون باشگاه‌ها داران بی‌ترید بیشترین آسیب را از شیوع این بیماری دید‌ند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

تعطیلی باشگاه‌های خصوصی، دولتی و نیز استخرها در دوران کرونا باعث شد تا مالکان باشگاه‌ها و مربیان درآمد خود را از دست بدهند؛ هرچند قرار است برای جبران بخشی از این خسارت وامی ۸ میلیون تومانی به باشگاه‌داران و مربیان اختصاص یابد.

,

اما جالب اینجاست برخی نیروهای فعال در ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان هم که تحت عنوان نیروهای هیئتی در این ادارات فعالیت می‌کنند از بیماری کرونا ضربه اقتصادی سختی دیدند و از اسفند ماه سال گذشته تاکنون حقوقی دریافت نکردند.

,

نه بیمه داریم، نه حقوق گرفتیم

, نه, نه,  بیمه داریم، نه حقوق گرفتیم,

یکی از نیروهای هیئتی اداره کل ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان با بیان این که نیروهای هیئتی از زمان مدیریت قبلی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مشغول به کار شدند، گفت: با گذشت بیش از ۵ سال از فعالیت این نیروها در بدنه ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان، نه بیمه داریم و نه قرارداد.

,

وی افزود: بر اساس قانون کار حداقل دستمزد یک فرد یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است، اما دستمزد نیروهای هیئتی سال گذشته ۵۰۰ هزار تومان و امسال یک میلیون تومان تعیین شده است.

,

این نیروی هیئتی با اشاره به این که محل تامین دستمزد نیروهای هیئتی، از درآمد فضاهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان است، گفت: از اسفند ماه سال گذشته با شیوع کرونا و تعطیلی سالن‌های ورزشی ریالی حقوق دریافت نکردیم.

,

وی با بیان این که در دوره مدیریت رسول منعم، مدیرکل وقت ورزش و جوانان استان بارها در حضور مسئولان و نمایندگان شهرستان‌های استان در مجلس از وی خواستیم وضعیت نیروهای هیئتی را تعیین تکلیف کند، اما اتفاقی نیفتاد، تاکید کرد: از مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان درخواست داریم به وضعیت نابسامان نیروهای هیئتی رسیدگی کنند.

,

نیروهای هیئتی به زودی ساماندهی می‌شوند

, نیروهای هیئتی به زودی ساماندهی می‌شوند, نیروهای هیئتی به زودی ساماندهی می‌شوند,

اما مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان روز گذشته در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی در رابطه با وضعیت نیروهای هیئتی این اداره کل اظهار داشت: نیروهای اداره کل ورزش و جوانان به چند شکل با این اداره همکاری دارند.

,

محسن جهانشیر افزود: بخشی از نیروهای ما رسمی و بخشی دیگر پیمانی هستند.

,

وی با اشاره به این که بخش دیگری از نیروها به صورت قراردادی با ما همکاری می‌کنند، گفت: تعدادی دیگر از نیروها تحت عنوان نیروهای شرکتی با واسطه و تحت قرارداد یک شرکت خدماتی با ما همکاری دارند.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این که ردیف‌های اعتباری برای پرداخت حقوق این نیروها مشخص است و سر موعد یا با کمی تأخیر حقوشان را دریافت می‌کنند، تاکید کرد: مشکل عمده در حال حاضر در بخش پرداخت حقوق مربوط به نیروهای هیئتی است که یا در اختیار مجموعه‌های ورزشی ما هستند و یا با واسطه برای بهره‌برداران فضاهای ورزشی کار می‌کنند.

,

تامین اعتبار برای پرداخت دستمزد از دغدغه‌های اصلی ما است

, تامین اعتبار برای پرداخت دستمزد از دغدغه‌های اصلی ما است, تامین اعتبار برای پرداخت دستمزد از دغدغه‌های اصلی ما است,

جهانشیر عنوان کرد: گلایه آن ها در پرداخت نشدن حقوق درست است؛ چرا که فضاهای ورزشی ما به دلیل شیوع کرونا در چند ماه اخیر تعطیل بود و بهره‌بردارن درآمدی نداشتند که حقوق این نیروها را پرداخت کنند.

,

وی با اشاره به این که تامین اعتبار برای پرداخت دستمزد این عزیزان از دغدغه‌های اصلی ما است، تاکید کرد: در پی آن هستیم امسال نیروهای هیئتی را ساماندهی کنیم.

,

لزوم توجه به مشکلات نیروهای تحت امر 

, لزوم توجه به مشکلات نیروهای تحت امر , لزوم توجه به مشکلات نیروهای تحت امر ,

آنچه مسلم است با وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور و تورم افسار گسیخته و افزایش روز به روز قیمت‌ها چرخاندن چرخ زندگی با حقوق چند میلیونی سخت است، حال تکلیف فردی که ماهیانه یک میلیون تومان دریافتی دارد و ۴ ماه است که حقوق نگرفته و بیمه هم ندارد مشخص است.

,

امیدواریم اداره ورزش و جوانان استان به مشکلات نیروهای تحت امر خود توجه کند و ضمن پرداخت حقوق این نوع نیروها تکلیف وضعیت قرارداد و بیمه آن ها را نیز مشخص کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه