اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش پراکنده و وزش باد شدید در برخی استان‌ها

بارش پراکنده و وزش باد شدید در برخی استان‌ها
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موقتی در برخی استان‌ها تا جمعه از احتمال خیزش گردوخاک در ۸ استان طی امروز و فردا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس نقشه‌ها ی همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در نیمه جنوبی کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده است. بعدازظهر امروز در استان‌های واقع در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده گاهی با رعدوبرق روی می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فردا در استان‌های واقع در سواحل جنوبی دریای خزر،دامنه‌های جنوبی البرز، خراسان شمالی و برخی مناطق شمالی خراسان رضوی و در ساعت بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و مناطق مرکزی کشور در استان‌های یزد و اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

,

روز جمعه در برخی مناطق شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و برخی مناطق خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی و جنوبی و ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد.

,

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از شنبه آینده تا اواسط هفته در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

,

طی 4 روز آینده در منطقه زابل و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سمنان، جنوب تهران، قم، اصفهان، جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی و روز چهارشنبه تا اوایل وقت پنجشنبه در استان بوشهر و خوزستان وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد که در برخی ساعات احتمال خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش بینی می‌شود.

,

طی 2 روز اینده شرق دریای خزر، چهارشنبه و پنجشنبه خلیح فارس و روز پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه